Gå til innhold

Det er helt sykt her...


Gjest Cita

Anbefalte innlegg

At Jane og Lionn går i forsvar for SDD, forundrer meg ikke. De er jo de verste til å dulle me ham... (De er også noen av de slarvkjerringene jeg siktet til).Jeg for min del synes det er ganske så kvalmt... Men for all del, smisk i vei.

Du angrep da heller ikke SDD, men dem/oss som gidder svare ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    16

  • Jane

    12

  • Solsikke

    11

  • Lionn

    5

Mest aktive i denne tråden

Nja, noen sitter også å passer på større bedrifter, tar seg av det tekniske der, innbudd om det er noen (svært sjelden), brannalarmer, osv, og selv fungerer jeg vel mer som en infosentral store deler av døgnet, i tillegg til ovennevnte.

Jeg har da også hatt oppdrag hvor det skjer langt mer, og i de periodene blir det selvsagt lite doling.

I morgen har jeg en 16 timers vakt, så da vil dere se mye til meg :)

Hva er det egentlig den dama er sint for, hu som har skrevet hovedinnlegget? Jeg skjønner ikke hvor all denne harmen kommer fra. Kanskje du begynner å få noe Sør'sk provoserende ved deg?

En slags dol-anti-axe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Jane og Lionn går i forsvar for SDD, forundrer meg ikke. De er jo de verste til å dulle me ham... (De er også noen av de slarvkjerringene jeg siktet til).Jeg for min del synes det er ganske så kvalmt... Men for all del, smisk i vei.

Hæ?? Duller jeg med SierDuDet?? Og forsvarer han?? *ler meg i hjæl*

Kanskje du skal ta en titt til i disse trådene du sikter til? Kan du se mitt nick i noen av de trådene...ja, jeg mener der jeg liksom skal ha dullet og dallet med SSD?

Jeg bare synes synd på deg, Cita, som blir sjokkert over et par tulleinnlegg på DOL. Det høres utrolig slitsomt ut å bli sjokka over noe så lite. Kanskje du bør lære deg å slappe litt mer av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig den dama er sint for, hu som har skrevet hovedinnlegget? Jeg skjønner ikke hvor all denne harmen kommer fra. Kanskje du begynner å få noe Sør'sk provoserende ved deg?

En slags dol-anti-axe?

Jeg er litt usikker selv...

Sikkert en pissed eks eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig den dama er sint for, hu som har skrevet hovedinnlegget? Jeg skjønner ikke hvor all denne harmen kommer fra. Kanskje du begynner å få noe Sør'sk provoserende ved deg?

En slags dol-anti-axe?

Jeg er litt usikker selv...

Sikkert en pissed eks eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?? Duller jeg med SierDuDet?? Og forsvarer han?? *ler meg i hjæl*

Kanskje du skal ta en titt til i disse trådene du sikter til? Kan du se mitt nick i noen av de trådene...ja, jeg mener der jeg liksom skal ha dullet og dallet med SSD?

Jeg bare synes synd på deg, Cita, som blir sjokkert over et par tulleinnlegg på DOL. Det høres utrolig slitsomt ut å bli sjokka over noe så lite. Kanskje du bør lære deg å slappe litt mer av?

I begge innleggene dine har du sagt at det må være slitsomt å bli sjokka over så lite, at jeg må slappe av, at det er syns i meg + + +. Men vet du... Alle er forskjellig og jeg synes ikke det er slitsomt overhodet. Og om det skulle ha slitt meg ut, så hadde det vært min sak. Men takk for omtanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du angrep da heller ikke SDD, men dem/oss som gidder svare ham.

Nei, jeg har ikke angrepet hverken SDD eller noen andre. Jeg mener bare at det er rart at noen av SDD's meningsløse innlegg kan få opptil 30-40 svar, mens noen andre, 100% seriøse, innlegg, kanskje ikke får svar i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begge innleggene dine har du sagt at det må være slitsomt å bli sjokka over så lite, at jeg må slappe av, at det er syns i meg + + +. Men vet du... Alle er forskjellig og jeg synes ikke det er slitsomt overhodet. Og om det skulle ha slitt meg ut, så hadde det vært min sak. Men takk for omtanken.

Trives dine nærmeste med at du får hysteriske anfall og sjokk for bagateller også?

PS. Beklager at jeg gjentok meg selv i det forrige innlegget, men enkelte ganger er det bare helt nødvendig å gjøre det....slik at mottaker endelig forstår hva som blir skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives dine nærmeste med at du får hysteriske anfall og sjokk for bagateller også?

PS. Beklager at jeg gjentok meg selv i det forrige innlegget, men enkelte ganger er det bare helt nødvendig å gjøre det....slik at mottaker endelig forstår hva som blir skrevet.

Hysteriske anfall? Hvem har sagt at jeg får hysteriske anfall? Nei, får nok ikke det. Men nå dreide ikke dette innlegget seg om meg, men om hvordan noen kan få nærmest heltestatus av å skrive tåpelige innlegg. Hvis ikke du kan svare på det, men fortsette å kommentere mine "anfall", synes jeg at du burde holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives dine nærmeste med at du får hysteriske anfall og sjokk for bagateller også?

PS. Beklager at jeg gjentok meg selv i det forrige innlegget, men enkelte ganger er det bare helt nødvendig å gjøre det....slik at mottaker endelig forstår hva som blir skrevet.

Og jeg forsto utmerket godt hva du skrev første gangen. Men du forstår tydeligvis ikke, ettersom du hele tiden gjentar deg selv? På seg selv kjenner man andre, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysteriske anfall? Hvem har sagt at jeg får hysteriske anfall? Nei, får nok ikke det. Men nå dreide ikke dette innlegget seg om meg, men om hvordan noen kan få nærmest heltestatus av å skrive tåpelige innlegg. Hvis ikke du kan svare på det, men fortsette å kommentere mine "anfall", synes jeg at du burde holde kjeft.

Akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg forsto utmerket godt hva du skrev første gangen. Men du forstår tydeligvis ikke, ettersom du hele tiden gjentar deg selv? På seg selv kjenner man andre, vet du.

Javel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til det selv.

At SDD får svar på alt han skriver. Uansett.

Men, det er jo ikke rart heller, han er jo førstemann til å svare på de fleste innlegg, og starter mange nye tråder selv.

Han har også bra humor, og skriver snertne kommentarer, som fører til at andre gjør det samme mot han.

Hadde det ikke vært for at han har så elendig musikksmak, hadde jeg kanskje dratt på et dol-treff en gang for å se om han er kjekk også... ;-)

Er du frekk?

Hva er galt med min musikksmak? Den er da helt glimmrende... Kom ikke her og kom her og fortell meg at Dylan, Stones, Beatles, Pink Floyd, osv, er dårlig band.

Det funker bare ikke.

Det er godt mulig at du er litt for preget av min nedlastning av black metal i det siste, men min interesse for denne typen musikk danner ikke engang et lite bilde av hele mitt musikkaspekt!

Kjekk? Nei, det er jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ?? Duller jeg med SierDuDet?? Og forsvarer han?? *ler meg i hjæl*

Kanskje du skal ta en titt til i disse trådene du sikter til? Kan du se mitt nick i noen av de trådene...ja, jeg mener der jeg liksom skal ha dullet og dallet med SSD?

Jeg bare synes synd på deg, Cita, som blir sjokkert over et par tulleinnlegg på DOL. Det høres utrolig slitsomt ut å bli sjokka over noe så lite. Kanskje du bør lære deg å slappe litt mer av?

Hehe, Lion setter meg jo stadig vekk på plass, og din dulling, jane, den har jeg til gode å se?

Kom igjen nå! :)

Jeg tror Cita har tatt litt for mye møllers tran, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke angrepet hverken SDD eller noen andre. Jeg mener bare at det er rart at noen av SDD's meningsløse innlegg kan få opptil 30-40 svar, mens noen andre, 100% seriøse, innlegg, kanskje ikke får svar i det hele tatt.

Kom med noen eksempler på meningsløse innlegg da?

Hmmm er det "girl" som er på gang igjen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du frekk?

Hva er galt med min musikksmak? Den er da helt glimmrende... Kom ikke her og kom her og fortell meg at Dylan, Stones, Beatles, Pink Floyd, osv, er dårlig band.

Det funker bare ikke.

Det er godt mulig at du er litt for preget av min nedlastning av black metal i det siste, men min interesse for denne typen musikk danner ikke engang et lite bilde av hele mitt musikkaspekt!

Kjekk? Nei, det er jeg ikke!

Er du ikke kjekk, eller vil du ikke være kjekk for meg siden jeg har fornærmet deg?

Ja, det var den Black metal-greia som trakk ned.

Synes jeg ser deg i svarte klær, med nagler og tatoveringer sitte på Elm Street og drikke øl med noen MC-kompiser.

Og nei, det er selvfølgelig ikke noe i veien med de som gjør det, det er bare ikke min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke kjekk, eller vil du ikke være kjekk for meg siden jeg har fornærmet deg?

Ja, det var den Black metal-greia som trakk ned.

Synes jeg ser deg i svarte klær, med nagler og tatoveringer sitte på Elm Street og drikke øl med noen MC-kompiser.

Og nei, det er selvfølgelig ikke noe i veien med de som gjør det, det er bare ikke min stil.

Joa, vil gjerne være kjekk for deg, jeg. Men jeg ser nå ikke på meg selv om kjekk.

Noen sier det, men jeg mistenker at de er fulle eller har jævla dårlig syn!

Men hyggelig og sjarmerende er jeg jo, det skal jeg ha.

Elm Street, ja.. Nei, der har jeg aldri vært, men det er vel mest fordi jeg aldri ville fått meg meg noen ditt...:)

Neida.. det er ikke min stil heller. Jeg er faktisk ganske normal sånn sett, og overhodet ikke "harry" i den retningen, ei heller noen du ville mistenkt at hørte på sånn musikk bare ved å se meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Lion setter meg jo stadig vekk på plass, og din dulling, jane, den har jeg til gode å se?

Kom igjen nå! :)

Jeg tror Cita har tatt litt for mye møllers tran, jeg..

Det ligger ikke til min natur å dulle med store gutter.

Ja, et eller annet må denne sjokkerte Cita ha tatt for mye av....eller så er det et eller annet hun har fått for lite av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger ikke til min natur å dulle med store gutter.

Ja, et eller annet må denne sjokkerte Cita ha tatt for mye av....eller så er det et eller annet hun har fått for lite av.

Ja, hun har definitivt fått for lite pikk i det siste.

Eventuelt er hun jævla frustert over at jeg ikke flørter med henne.

Ja, det må det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sdd er ikke helten min, men jeg syns bare det er morsomt å jabbe med han når jeg ikke har noe annet fornuftig å gjøre (eller når jeg _har_ noe fornuftig å gjøre, men bare ikke gidder det.)

Syns ikke det er så sykt jeg. Se litt på hvor mange innlegg han skriver i løpet av en dag, da. Det hjelper å _skrive_ om man ønsker svar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...