Gå til innhold

Hvorfor....og Hvordan ..????


mymya

Anbefalte innlegg

Er så lei av å ikke ha ord. Klare ikke å finne ut hva jeg tenker.. bli bare så deppa... d hadde vært så mye lettere om jeg hadde hatt ordene og kunne klart å føle noe... men d gjør jeg vist ikke nå.. hmmm...uff... på en måte så orker jeg ikke mer.. men så har jeg d oxo litt bra da.. men vil bli "normal" hmm.. hva er egentlig normalt da....

Har dere noen forslag til hvordan jeg kan klare å få tak i tankene mine og følelsene .... ????

Men jeg gleder meg ihvertfall til helgen... d er positivt da : )

Klemz fra meg .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære kjære vennen! vi kan gråte sammen til helgen. bare du og jeg...

tenker masse på deg. vet hvordan det er å ikke ha ord.. vet det så innmari godt. så alt for godt. har en grusom dag i dag jeg og. sitter bare her hjemme og griner. griner og griner. vet ikke hvor jeg skal gjøre av tankene mine. vil sette ord på de, men får liksom ikke til.

tenker på deg. og gleder meg til helgen.

glad i deg. klem fra agapetos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære kjære vennen! vi kan gråte sammen til helgen. bare du og jeg...

tenker masse på deg. vet hvordan det er å ikke ha ord.. vet det så innmari godt. så alt for godt. har en grusom dag i dag jeg og. sitter bare her hjemme og griner. griner og griner. vet ikke hvor jeg skal gjøre av tankene mine. vil sette ord på de, men får liksom ikke til.

tenker på deg. og gleder meg til helgen.

glad i deg. klem fra agapetos

dere er ikke alene...

jeg vil også gråte...men jeg har ikke flere tårer igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

martine1365379969

skjøner kva du meiner.. har det på ame måten sjølve... treng visst oxo nokre råd... har berre følelser, ikkje tankar.. orker heller ikkje meir.. men me snakkes i dag då, kansje me kan hjelpa kvarandre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...