amarige74 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg har et enormt søvnbehov om dagen, kan sove når som helst og hvor som helst. Forsover meg nesten hver dag på jobb. Mangler energi og klarer nesten ikke å yte noe på treningen. Alt er et ork. Hva feiler det meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretema Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Ser ikke at du har fått noe svar på innlegget ditt.. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver og anbefaler deg å oppsøke lege og få tatt en stoffskifte prøve.. se denne siden http://www.stoffskifte.org/ med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oline Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg hadde det som deg i to-tre år. Tror i ettertid at det var en hormonforstyrrelse. Trettheten forsvant fem måneder etter fødsel nr. 2. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Kroppen er en fantastisk instrument hvis vi bare lærer å lytte til det. Økt søvnbehov, generell tretthet og tap av energi kan rett og slett være kroppens måte å si i fra at noe er galt. Jeg har opplevd det (fremdeles noe) i forbindelse med en skade som tappet meg for energi og førte til en reaksjon av utbrenthet. Jeg sov fra jeg kom hjem fra arbeid til neste dag, helger og det som var. Stresser du, har mye å gjøre på jobb og/eller hjemme? Eller det viktigste er nok alt det man IKKE får gjort -det er jo det som "tar knekken" på en. Hvis det ikke er tilfelle at du er sliten av for mye å gjøre har det nok andre forklaringer som jeg ikke vet. Håper du finner ut av det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.