Gå til innhold

Mangel på energi - hva feiler det meg?

amarige74

Anbefalte innlegg

Jeg har et enormt søvnbehov om dagen, kan sove når som helst og hvor som helst. Forsover meg nesten hver dag på jobb. Mangler energi og klarer nesten ikke å yte noe på treningen. Alt er et ork. Hva feiler det meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det som deg i to-tre år. Tror i ettertid at det var en hormonforstyrrelse. Trettheten forsvant fem måneder etter fødsel nr. 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Kroppen er en fantastisk instrument hvis vi bare lærer å lytte til det.

Økt søvnbehov, generell tretthet og tap av energi kan rett og slett være kroppens måte å si i fra at noe er galt. Jeg har opplevd det (fremdeles noe) i forbindelse med en skade som tappet meg for energi og førte til en reaksjon av utbrenthet. Jeg sov fra jeg kom hjem fra arbeid til neste dag, helger og det som var.

Stresser du, har mye å gjøre på jobb og/eller hjemme? Eller det viktigste er nok alt det man IKKE får gjort -det er jo det som "tar knekken" på en.

Hvis det ikke er tilfelle at du er sliten av for mye å gjøre har det nok andre forklaringer som jeg ikke vet.

Håper du finner ut av det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...