Gå til innhold

Hei alle sammen...


tingeling

Anbefalte innlegg

HEi..

Ja, jeg vet at det er et helt århundre siden jeg har skrevet sist. Det har sine grunner.

Men først vil jeg si til alle dere som hjalp meg, støttet meg og vare mine venner... Jeg har ikke glemt dere. Dere er sikkert sinte på meg for at jeg har brutt kontakten. Men jeg har virkelig hatt nok med meg selv. JEg har ikke orket å ha mange rundt meg, og det å -late-som-om-alt-er-bra maska har jeg gått lei av.

MEn jeg håper dere ikke bærer nag eller er sinte på meg. JEg er takknemmelig for alt dere har gjort mot meg.

JEg har fremdeles nummer og addressene deres. Når jeg er klar for det tar jeg kontakt.

Ellers har jeg fått en trenings leilighet innunder den institusjonen hvor jeg er lagt inn. Har ikke flyttet inn enda, det tørr jeg ikke. Må ta tiden til hjelp.

Det går fremmover, men ofte noen skritt tilbake igjen...

Egentlig er jeg dritt lei av dette institusjons livet. HAr tenkt tanken mange ganger bare det å gi opp, bare leve livet slik jeg gjorde, med stoff, piller og alko.

Det frister veldig, men jeg skal prøve å ikke gi opp.

Er på permisjon nå, er lenge siden sist nå. Prøver å nyte det å være sammen med tante barnet mitt. Forholdet til familien går dritt.

Leker med tanken mange ganger om å bryte helt. Men klarer ikke pga. den lille engelien min.

Håper alt går bra med dere, tilgi meg... vær så snill....

Store klemmer til alle "gamle" og dere jeg ikke kjenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så godt å høre fra deg.Jeg tenker på deg ganske så ofte, men jeg respekterer også at du bryter kontakt inntil du er klar. Noe du tar feil i, er at man blir sint, og hvis du tenker etter, så vet du også at de som kjenner deg, vet at du tar på deg late-som-alt-er-bra maska, og vet hvordan du har det. Du lurer ikke de som bryr seg vet du! Det er ingen som er bærer nag til deg, men respekterer dine ønsker., selv om vi blir lei oss - de som står deg nær - de er ikke i veien - de kan hjelpe deg - og på dine premisser!

Det å leke med tanken å "bryte" helt, vet du innerste inne ikke hjelper...Det å kjempe imot derimot, det hjelper! Du har ingenting å be om tilgivelse for, det

er du som bestemmer over deg og ditt liv, men jeg er her fortsatt...bare så du vet det lille venn!

Mkk&N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

så godt å høre fra deg.Jeg tenker på deg ganske så ofte, men jeg respekterer også at du bryter kontakt inntil du er klar. Noe du tar feil i, er at man blir sint, og hvis du tenker etter, så vet du også at de som kjenner deg, vet at du tar på deg late-som-alt-er-bra maska, og vet hvordan du har det. Du lurer ikke de som bryr seg vet du! Det er ingen som er bærer nag til deg, men respekterer dine ønsker., selv om vi blir lei oss - de som står deg nær - de er ikke i veien - de kan hjelpe deg - og på dine premisser!

Det å leke med tanken å "bryte" helt, vet du innerste inne ikke hjelper...Det å kjempe imot derimot, det hjelper! Du har ingenting å be om tilgivelse for, det

er du som bestemmer over deg og ditt liv, men jeg er her fortsatt...bare så du vet det lille venn!

Mkk&N

Du virker kjent.Er du fra Fredrikstad.Trenger ikke å svare.

Men jeg håper at du får det fint i den nye treningsleiligheten din, og håper at det går bra med innflyttingen.

Lykke til og gratulerer med ny leilighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbie

Det er bare så godt å se at du er her nå og da,slik som jeg..:-)

Det du trenger,skal du gjöre. Du skal gjöre det på din måte. Slik som du vil. For vet du, det er det som er det viktigste.

Bare du husker at vi....og jeg....er enormt glad i deg for den jenta du er.

Ikke gå tilbake,gullet. Nå skal du bare gå fremover. Du skjönner vel det at jeg er glad i deg,vel?

Kan du huske da du var her hos meg? Vet du, vi snakker ofte om det,og vi syns alle at det var kjempekos. Du er velkommen når som helst..:-)

Stå på gullet mitt. Du er kommet så LANGT,og jeg er så enormt STOLT av deg.

Skal nok hilse fra alle sammen..:-)

Kjempestor klem til ei töff jente fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker kjent.Er du fra Fredrikstad.Trenger ikke å svare.

Men jeg håper at du får det fint i den nye treningsleiligheten din, og håper at det går bra med innflyttingen.

Lykke til og gratulerer med ny leilighet

Om jeg kjenner deg? JA det spørs vel hvem du er det...

JEg er hvertfall tøff nok til å brume nick..:-)

Er ikke fra Fredrikstad. Er du?

HVorfor tror du at du kjenner meg? Blir litt skremt jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å høre fra deg.Jeg tenker på deg ganske så ofte, men jeg respekterer også at du bryter kontakt inntil du er klar. Noe du tar feil i, er at man blir sint, og hvis du tenker etter, så vet du også at de som kjenner deg, vet at du tar på deg late-som-alt-er-bra maska, og vet hvordan du har det. Du lurer ikke de som bryr seg vet du! Det er ingen som er bærer nag til deg, men respekterer dine ønsker., selv om vi blir lei oss - de som står deg nær - de er ikke i veien - de kan hjelpe deg - og på dine premisser!

Det å leke med tanken å "bryte" helt, vet du innerste inne ikke hjelper...Det å kjempe imot derimot, det hjelper! Du har ingenting å be om tilgivelse for, det

er du som bestemmer over deg og ditt liv, men jeg er her fortsatt...bare så du vet det lille venn!

Mkk&N

Takk for varme ord.

Har blandet følser om alt sammen for tiden. Men jeg får se om jeg kommer til fornuft etterhvert.

Vit hvertfall at jeg er takknemlig for alt dere har gjort.

Øsnker dere en fortsatt god sommer.

Barbie: Hils så mye tilbake... Til HELE hurven:-)

Store klemmer til alle sammen.

Kjører du gjennom der hvor jeg møtte deg sist BArbie, når du skal tilbake til deg? Ved butikken vet du....Kan vise vei til minibanken igjen:-) hoho..

See you...

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig godt å høre fra deg! :)

Det går fremover for deg, det er det ALLER viktigste! Selv om det går noen skritt tilbake av og til, det gjør ikke noe, for etter hvert blir det flere skritt frem og færre tilbake.. :)

Stå på, Tingen!! Jeg tenker på deg!

*klem* fra Scar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingeling,

Gratulerer med treningsleilighet, det er et langt skritt, skjønner godt du må ta det sakte. Håper du vil trives med det, du får iallefall mer privatliv og ro rundt deg (og makt over fjernkontrollen ;)

God sommer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...