Gå til innhold

Sommer og fri og flyttetid!


ScarTissue

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg tenkte bare å stikke innom å fortelle at jeg eksisterer, for de som kjenner meg, og evt. lurer på det.. ;)

Jeg har det fint og flott! På onsdag flytter jeg tilbake til rogaland, og det skal bli deeeeilig! Har fått meg leilighet, helt for meg selv! Og det blir deilig etter 5 år i kollektiv og et år på folkehøgskole..!!!

Jeg kjemper ikke så mye lenger, og det er befriende! Jeg har klart å legge mye av fortiden bak meg. Med andre ord, DET NYTTER!! Så stå på alle survivours!!!!!!

God sommerklem til alle gamle kjente og nye forumianere!

"mørke skyer ødelegger ikke dagen, de varierer den! - for solen kommer!"

*klem* fra Scar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Scar!

Så hyggelig! :-)

I ren frykt flykter jeg fra Rogaland allerede imorgen, og kommer neppe tilbake før slutten av måneden...

(Ikke *bare* pga deg altså! *flirer* )

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg!

Jeg har tenkt på deg.. og det var godt å lese at det går bedre med deg Scar... Gudene skal vite at du har kjempet hardt for å komme dit du er i dag.

-mange klemmer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Scar!

Så hyggelig! :-)

I ren frykt flykter jeg fra Rogaland allerede imorgen, og kommer neppe tilbake før slutten av måneden...

(Ikke *bare* pga deg altså! *flirer* )

*klem*

*glizer*

skjønner jo hvorfor du flykter... ;) bildet av Scar med en hær av regnbuefargede punkesauer i ryggen på vei til rogaland.. tja, den kan være ganske så skremmende...!!! :D

Men! Når det er sagt! Håper vi får tid til en kopp kaffe el.l. i løpet av høsten!! :)

*klæm!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg!

Jeg har tenkt på deg.. og det var godt å lese at det går bedre med deg Scar... Gudene skal vite at du har kjempet hardt for å komme dit du er i dag.

-mange klemmer-

Kjære deg!!!

Ja, jeg _har_ kjempet! Og det er så deilig å vite at jeg faktisk har slåss for å komme hit jeg er i dag!

Men! Uten dette forumet og dets flotte brukere hadde jeg neppe vært der jeg er i dag! :)

*GOD klem* til Bella fra Scar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg - velkommen tilbake til Rogaland! Så spennende med egen leilighet, håper du kommer til å stortrives!!

Vi må nok ha et lite DOL-treff så snart Sør har kommet hjem, så vi kan oppdatere hverandre i RL. Gleder meg til å se deg igjen!

Varm velkomstklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...