Gå til innhold

Når ikke drømmen slutter


Gjest Monster

Anbefalte innlegg

Gjest Monster

Har du noen gang opplev d at det er som om nattens drøm/mareritt ikke slutter?

Jeg føler meg helt tom, trett og drittlei. Fikk ikke sove i natt, både pga av varmen men også fordi mannen min ikke var mannen min, men min overgriper.

Jeg forsøker virkelig å komme meg på beina, ettter natten, men jeg føler mer fortsatt redd. Kan nesten føle og se overgriperen min uansett hva jeg gjør.

Dette er lite festlig, da jeg skal krype inntil mannen min i sofaen, men kommer ikke til å klare det da jeg ser at jada overgripeeren min sitter der hvor mannen min sitter.

Dette klarer jeg vanligvis å unngå over lengre perioder, men nå blir han liksom ikke borte.

Gruer meg for 1 gang til ahn kommer hjem etter å ha kjørt noen hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Monster!

Jeg har ikke opplevd det du forteller om, så jeg har desverre ingen gode råd å komme med... ;(

Alt jeg kan si er at jeg håper at det gikk bedre enn du ventet da mannen din kom hjem! Og at jeg håper, og tror at dette er en epoke som går over hvis du får bearbeidet det du har opplevd litt mer...?

Jeg ønsker deg alt godt og lykke til! Sender deg gode tanker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...