euca Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hei, Trenger noen råd og fint å høre om noen har hatt/har det liknende. Kort fortalt så kom det frem i tenårene at jeg var blitt misbrukt som barn (ikke familie), dette er noe jeg har "dyttet" vekk de siste ti årene så jeg er ikke helt sikker på hva som er sant og hva som er fantasi. Har vært ganske "flink" til å være normal med unntak av noen små sammenbrudd ca 1 gang i året. problemet mitt som jeg innser at jeg må få profesjonel hjelp til er at når noen viser meg interesse klarer jeg ikke la vær å ha sex med dem, og hver gang jeg har gjort det er selvtilliten min helt på null punktet for jeg hadde jo bestemt meg for å si nei. Jeg har en samboer som jeg har utrolig dårlig samvittighet ovenfor (han vet ingenting), men jeg kommer til gå i fra ham i nærmeste fremtid da jeg ikke kan se at jeg kan bli frisk fra dette uten å såre ham utrolig på veien. Har tenkt utrolig mye over dette den siste tiden og innser at jeg har et sykelig bekreftelse behov (hvis det går ann å si det), og klarer ikke tanken på at noen ikke skal like meg. Det jeg lurer på er om det er mulig å få terapi via internett eller telefon, leste i magasinet lørdag at det ikke var lovlig med nett terapi lenger men kaskje noen kjenner til et tilbud i Danmark eller noe. Grunnen til dette er at jeg kan ikke se for meg å sitte og fortelle dette ansikt til ansikt da jeg synes dette er utrolig pikant og pinlig. Jeg har og en tendens til å pynte på sannheten når jeg snakker direkte med mennesker, jeg mistet et barn i 20 svangerskaps uke for et par år siden og pleier å skylde på det når livet går meg i mot selv om det ikke har noe med saken å gjøre. Beklager hvis det er rotete men jeg måtte bare få det ned får jeg ombestemte meg. Takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66343-kan-ikke-si-nei-til-sex-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snirkel Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hei euca.. Jeg har det litt som deg, men har blitt bedre. Dette med bekreftelsesbehov, og det at jeg har vanskelig for å avvise. Jeg har hatt sex mange ganger uten å egentlig ville det selv, også når jeg var i et forhold. Tenker på deg, og kunne tenkt meg å snakke mer med deg! ) hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66343-kan-ikke-si-nei-til-sex-nhd/#findComment-305182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Har vel med lav selvfølelse å gjøre. Den må styrkes for at det skal blir bedre. Kjenner meg igjen nemlig. Er sikker på at det mange ville kalle for voldtekt, ville ikke jeg blitt fornærmet for engang. Husker et tilfelle fra jeg var ung, hvor en utnyttet mine følelser for å få sex og så bare stakk. Jeg tenkte bare ja,ja, og reagerte ikke noe særlig. Hadde andre fortalt den historien, ville jeg blitt rasende på deres vegne. Rart det der! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66343-kan-ikke-si-nei-til-sex-nhd/#findComment-305424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
euca Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Hei euca.. Jeg har det litt som deg, men har blitt bedre. Dette med bekreftelsesbehov, og det at jeg har vanskelig for å avvise. Jeg har hatt sex mange ganger uten å egentlig ville det selv, også når jeg var i et forhold. Tenker på deg, og kunne tenkt meg å snakke mer med deg! ) hilsen Hei, Takk for at du svarte, hadde litt gitt opp håpet der (pessimist). Har søkt litt tilbake og lest hva du har skrevet tidligere (beklager hvis du synes jeg roter med noe jeg ikke har noe med, men dette var første gang jeg skriver her og tror alltid at folk er ute etter å lure meg). Jeg kjente meg igjen i så mye, det med at du lurer på om du har blitt dopet (vet jo ikke om dette var tilfelle med deg) jeg trodde det var tilfelle med meg da jeg kunne drikke moderat og huske alt unntatt selve sexen inntil jeg opplevde dette helt edru... Det at du ikke helt klarer å definere som misbruk, vil jeg si at helt klart vil lage stygge sår på et sinn. Men samtidig har jeg det på samme måte, at dette er kanskje bare en del av det å vokse opp. Ønsker gjerne å snakke med deg igjen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66343-kan-ikke-si-nei-til-sex-nhd/#findComment-306397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snirkel Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei, Takk for at du svarte, hadde litt gitt opp håpet der (pessimist). Har søkt litt tilbake og lest hva du har skrevet tidligere (beklager hvis du synes jeg roter med noe jeg ikke har noe med, men dette var første gang jeg skriver her og tror alltid at folk er ute etter å lure meg). Jeg kjente meg igjen i så mye, det med at du lurer på om du har blitt dopet (vet jo ikke om dette var tilfelle med deg) jeg trodde det var tilfelle med meg da jeg kunne drikke moderat og huske alt unntatt selve sexen inntil jeg opplevde dette helt edru... Det at du ikke helt klarer å definere som misbruk, vil jeg si at helt klart vil lage stygge sår på et sinn. Men samtidig har jeg det på samme måte, at dette er kanskje bare en del av det å vokse opp. Ønsker gjerne å snakke med deg igjen Hei! Beklager at det har tatt litt tid å svare. Føler meg ikke helt bra for tiden. Er inn her av og til og leser, og føler at jeg har mye jeg vil ha sagt, men jeg orker ikke kjenne på det. Det er så mye jeg er usikker på. Tenkte jeg skulle skrive et lenger innlegg under overgrep, for jeg har plutselig kommet på flere ting som har skjedd, og så skjer det jo stadig ting. Som f.eks. at jeg melder hyggelig med den tosken som "forgrep" seg på meg mens jeg sov.. Altså, meldingene hans som inneholder kompliment o.l. svarer jeg ikke på, men de med trivielt innhold svarer jeg kort og konsist på, uten noen form for invitter. Jo - ett smilefjes har jeg sendt i en melding, og jeg føler at det er så FEIL! Jeg smiler til ham når jeg møter ham, er høflig, høflig, høflig. Jeg stopper til og med og prater med ham! Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, og enda så er det flere ting.. Huff, dette ble bare syt og klag.... Sorry! skriv snart, da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66343-kan-ikke-si-nei-til-sex-nhd/#findComment-310868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.