Gå til innhold

Auuu...det gjør så vondt...


Gjest mini

Anbefalte innlegg

Heisan.

Sitter her med skikkelige (!!!) smerter på høyre side, fra navlen og ned høyrebeinet. I tillegg gjør det vondt i ryggen. Det gjør vondt når jeg klemmer. Hadde det ikke vært for at jeg hadde fjernet blindtarmen, så hadde jeg trodd det var den, men nå lurer jeg på om det kan være en cyste??? Evt. nyrebekkenbetennelse. Har ikke hatt urinveisinfeksjon eller blærekatarr. Har tatt en smertestillende, men det hjelper ikke....har noen av dere opplevd noe av det samme, og hva var det??

Takker så mye for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Konstruktivt forslag

Er det mulighet for at du kan være gravid??? Sjekk det! Kan være noe feil i forbindelse med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minis venninne

Er det mulighet for at du kan være gravid??? Sjekk det! Kan være noe feil i forbindelse med det.

Heisan!

Vile bare si at "mini" dro på legevakt igår, og ble sendt rett på sykehuset. De var ikke helt sikre på hva det var, men skulle operere for å sjekke hva det var, og evt fjerne det. Det var snakk om det kunne være muskelknuter eller et eller annet. Jeg fikk bare en veldig kort beskjed fra henne på sykehuset idag så jeg vet egenlig ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -mini. Smertene kan skyldes bla.cyster,betennelse i urinveiene,nyrebekkenbetennelse,

men også infeksjoner i tarmen selv om du altså har fjernet blindtarmen.Rutinemessig spørres det også om du kan være gravid.

Du bør oppsøke lege for videre undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...