Gå til innhold

bryster


sophia1365380362

Anbefalte innlegg

sophia1365380362

Jeg er nå 18 1/2 år gammel, og har svært små bryster.. Dette har blitt et problem for meg! Har hørt at bryster ofte er genetisk betinget, noe som ikke stemmer med meg..Moren min og hennes søstre, samt tantene mine på farssiden hadde alle helt normale bryster! Er det mulig at brystene mine bare har en "pause" i utviklingen, og at de plutselig kan begynne å vokse igjen? Har hørt at brystene kan vokse fram til man er 20 år, men har ikke så stor tro på det i min situasjon.. Jeg er ellers fornøyd med kroppen min, men brystene står absoluttt ikke i stil med resten av kroppen..er nesten helt flat!! Bruker a-cup, men ofte er også en del av disse for store...

Har hørt at p-piller kan gi større bryster. Noen som har erfaring med dette? Har også hørt om såkalte naturmidler som skal gi større bryster..

Ellers har jeg jo hørt det at brystene vokser under graviditeten, men jeg klarer ikke vente så lenge...Vil vurdere silikon om ett år eller to, dersom brystene er like små!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...