Gå til innhold

plastisk kirurgi - VIKTIG!


Gjest en som har ett kvalmt ansikt

Anbefalte innlegg

Gjest en som har ett kvalmt ansikt

Jeg føler meg utrolig ekkel utseendemessig. Har ekle øynene og en liten stygg hake/underkjeve. Jeg synes jeg overhodet ikke ser ut som den jeg er, og jeg går med selvmordstanker pga. dette. Jeg vil gjøre om store forandringer i ansiktet mitt, kroppen min forøvrig er jeg forholdsvis fornøyd med.

Jeg lurer på om det finnes noen dyktige plastiske kirurger her i landet som kunne operere. Jeg kunne tenkt meg en ganske omfattende operasjon og forandre på mye egentlig, sånn at ansiktet ser "komplett" og helt nytt ut.

Hvor kan jeg få gjort dette? Jeg har tatt bilder av meg selv, er det mulig å sende det inn til noen, få manipulert dem litt for å se resultatet også bestemme meg for om jeg vil gjøre det?

Dessuten, kan jeg få igjen litt av trygdeetaten? Jeg er helt avhengig av å få gjort noe med utseendet mitt, jeg gidder ikke prøve meg på det annet kjønn engang og jeg føler meg så ekkel at jeg nesten ikke klarer å se meg i speilet.

Noe må gjøres, og jeg legger nå alt på plastisk kirurgi. Jeg er for tiden trygdet pga. depresjon så jeg får eventuellt ta opp lån. Det er ingen tvil om at jeg kommer til å ta noen ansikts-operasjoner, men jeg lurer på hvor jeg kan få gjort det?

Kan dere hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det farlig å gå med fotvorte over lengre tid? Har prøvd det meste, men den forsvinner ikke....

Har begynt å tenke på om viruset kan skape uregelmessig celledeling, og dermed kreft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Det finnes dyktige kirurger,men hvike muligheter du evt.har må du drøfte helt konkret med legen din.Mtp.dekning av utgifter fra trygdekontoret,er det er ingen automatikk,så slike ting avgjøres etter en evt.søknad fra legen.

Kosmetiske operasjoner utføres en rekke steder i landet.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jan Petter Høeg,allmenlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Er det farlig å gå med fotvorte over lengre tid? Har prøvd det meste, men den forsvinner ikke....

Har begynt å tenke på om viruset kan skape uregelmessig celledeling, og dermed kreft.

Fotvorter regnes ikke som farlig,men de kan noen ganger være litt vrine å bli kvitt,og det kan bli nødvendig å feks.fryse de bort.Du vil da trenge hjelp av en lege,eller kanskje en fotterapeut.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jan Petter Høeg,allmenlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 22 år senere...
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg skrev (På 16.10.2000 den 21.17):

Fotvorter regnes ikke som farlig,men de kan noen ganger være litt vrine å bli kvitt,og det kan bli nødvendig å feks.fryse de bort.Du vil da trenge hjelp av en lege,eller kanskje en fotterapeut.

 

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

 

 

 

Vennlig hilsen Jan Petter Høeg,allmenlege

Ok. Vil det kunne lindre med kremer også tror du? :) 

Anonymkode: a87f2...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok. Vil det kunne lindre med kremer også tror du? :) 

Anonymkode: a87f2...d35

Tråden er veldig gammel og   vedkommende er nok ikke her lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ok. Vil det kunne lindre med kremer også tror du? :) 

Anonymkode: a87f2...d35

Det er ingen fagpersoner som svarer her lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...