Gå til innhold

Gode reklamefilmer


Zirine

Anbefalte innlegg

Frieles reklamefilm er noe av det beste jeg har sett. Den skaper en stemning og forteller en historie på en måte jeg ikke kan huske jeg har sett i reklamefilm på mange år. Lang er den, men den går ikke så ofte.

Jeg syns det spiller mindre rolle om man liker kaffen fra Friele. De som definitivt ikke liker kaffen vil uansett ikke kjøpe den, vi andre kan påvirkes. Filmen er troverdig og vil uansett skape en positiv følelse for Friele og produktet, slik jeg ser det.

En annen reklame jeg likte veldig godt var den for Rema.

"... brevann tappet fra isen på Nordpolen"

"Hvorfor det"?

*knegg*

Menne ... hvilke reklamer liker du? For du ser vel reklame på tv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    13

  • Lionn

    12

  • Melaisa

    6

  • tigertrollet

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Uglemor

I jula gikk det en reklame for marsipangrisene fra Nidar, den var så koselig at jeg nesten fikk klump i halsen... Med musikk av Leonard Cohen, hvis jeg ikke tar feil - kjempekoselig reklame syns jeg!!

Håper de sender den i jula igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I jula gikk det en reklame for marsipangrisene fra Nidar, den var så koselig at jeg nesten fikk klump i halsen... Med musikk av Leonard Cohen, hvis jeg ikke tar feil - kjempekoselig reklame syns jeg!!

Håper de sender den i jula igjen :o)

Hvordan var den igjen - jeg husker den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prix-reklamene har jeg sansen for, selv om de aldri får meg til å handle på Prix. Spesielt den med de hardrock-typene som drar og handler og en blir igjen og kler seg i rosa og synger etter fjortis-musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en reklamefilm jeg steinliker. Det er bare det at jeg ler sånn hver gang jeg ser den at jeg ikke rekker å få med meg hva det er de reklamerer for! :-) "NÅ har du ingenting å ha på deg!" (sier mannen og kaster alle klærne til kona på bålet) Jeg lurer på om det er qxl, kanskje?

Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en tid siden synes jeg den reklamen for Mozell var ganske bra. Den hvor brudgommen mister gifteringen i et hull i plenen, og da han endelig får fisket den opp, slår lynet ned i huset og brannmannskapet må komme. Så viser det seg at den ene er en kvinnelig brannkonstabel, som bruden blir forelska i og stikker av med.

Igjen alene sitter brudgommen. Men med en flaske Mozell som han sakte nyter, og ser ikke ut som han har det fælt i det hele tatt!:-) "Jeg har jo Mozell'en, so what..?!" liksom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farris sin reklame som handler om å bruke tid effektivt. Alle haster rundt og har det veldig travelt, unntatt én person: han som sitter på kafé og drikker Farris. Jeg liker forresten også de gamle Farris-reklamene når jeg tenker meg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Lotto-reklamene! De er kreative og kule.

Ellers... den jeg kommer på i farta VG (de har hatt flere bra) med hun snørrete dama på toget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Lotto-reklamene! De er kreative og kule.

Ellers... den jeg kommer på i farta VG (de har hatt flere bra) med hun snørrete dama på toget:)

Lottoreklamene var veldig gode, men nå kanskje litt vel forutsigbar - på samme måte som Byggmakker? De burde skifte reklamebyrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottoreklamene var veldig gode, men nå kanskje litt vel forutsigbar - på samme måte som Byggmakker? De burde skifte reklamebyrå.

Ja, idéene er jo ikke nye forever. Sant nok.

Byggmakker husker jeg ikke egentlig.

Men hva er den dårligste reklamefilmen du kan komme på? Den hvor du virkelig ikke klarer å sitte å se på altså -den litt pinlige.

Jeg tror det dårligste jeg kommer på i øyeblikket er bindreklamene -alle som en!

Faen, skulle tro at det er så morro med mensen at vi konsekvent går i hvite bukser med stringbind, konstant smiler og ler over alt gørra og speiler rumpa heler tiden *ugh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, idéene er jo ikke nye forever. Sant nok.

Byggmakker husker jeg ikke egentlig.

Men hva er den dårligste reklamefilmen du kan komme på? Den hvor du virkelig ikke klarer å sitte å se på altså -den litt pinlige.

Jeg tror det dårligste jeg kommer på i øyeblikket er bindreklamene -alle som en!

Faen, skulle tro at det er så morro med mensen at vi konsekvent går i hvite bukser med stringbind, konstant smiler og ler over alt gørra og speiler rumpa heler tiden *ugh*

Det er jo ikke verre enn å putte en hormonspiral oppi dåsa, så slipper du både bind og blod og gørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, idéene er jo ikke nye forever. Sant nok.

Byggmakker husker jeg ikke egentlig.

Men hva er den dårligste reklamefilmen du kan komme på? Den hvor du virkelig ikke klarer å sitte å se på altså -den litt pinlige.

Jeg tror det dårligste jeg kommer på i øyeblikket er bindreklamene -alle som en!

Faen, skulle tro at det er så morro med mensen at vi konsekvent går i hvite bukser med stringbind, konstant smiler og ler over alt gørra og speiler rumpa heler tiden *ugh*

"Ja, idéene er jo ikke nye forever. Sant nok. Byggmakker husker jeg ikke egentlig."

Han som aldri vil jobbe. Den første reklamefilmen de kom ut med var da han tok henne på låret i bilen (da de kjørte mot en reklame ved veien) og dro i hendelen på setet slik at hun føyk bakover. Han ville ikke at hun skulle bli minnet på om at de trengte å pusse opp. Husker du?

Nå har de spunnet over de variantene i evigheter og siste ide var noen nisser som han ble angrepet av. Dårlig.

"Men hva er den dårligste reklamefilmen du kan komme på? Den hvor du virkelig ikke klarer å sitte å se på altså -den litt pinlige. Jeg tror det dårligste jeg kommer på i øyeblikket er bindreklamene -alle som en!"

Det er jeg enig i. Reklame for hårprodukter, tannpasta, bleier, bind og andre husholdningartikler - elendig.

"Faen, skulle tro at det er så morro med mensen at vi konsekvent går i hvite bukser med stringbind, konstant smiler og ler over alt gørra og speiler rumpa heler tiden *ugh*"

Visste du at bindene suger så godt at til og med menn har begynt å bruke dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke verre enn å putte en hormonspiral oppi dåsa, så slipper du både bind og blod og gørr.

Hæ?

Min erfaring er vel heller det motsatte -og jeg mistenker de f.... gynekologene som råder deg til det om å ha noen sponsorer med god sugeevne og pen innpakning som passer i veska *grrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Min erfaring er vel heller det motsatte -og jeg mistenker de f.... gynekologene som råder deg til det om å ha noen sponsorer med god sugeevne og pen innpakning som passer i veska *grrr*

Men da har du antagelig vanlig spiral og ikke hormon. Ikke en dråpe blod med levonova.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, idéene er jo ikke nye forever. Sant nok. Byggmakker husker jeg ikke egentlig."

Han som aldri vil jobbe. Den første reklamefilmen de kom ut med var da han tok henne på låret i bilen (da de kjørte mot en reklame ved veien) og dro i hendelen på setet slik at hun føyk bakover. Han ville ikke at hun skulle bli minnet på om at de trengte å pusse opp. Husker du?

Nå har de spunnet over de variantene i evigheter og siste ide var noen nisser som han ble angrepet av. Dårlig.

"Men hva er den dårligste reklamefilmen du kan komme på? Den hvor du virkelig ikke klarer å sitte å se på altså -den litt pinlige. Jeg tror det dårligste jeg kommer på i øyeblikket er bindreklamene -alle som en!"

Det er jeg enig i. Reklame for hårprodukter, tannpasta, bleier, bind og andre husholdningartikler - elendig.

"Faen, skulle tro at det er så morro med mensen at vi konsekvent går i hvite bukser med stringbind, konstant smiler og ler over alt gørra og speiler rumpa heler tiden *ugh*"

Visste du at bindene suger så godt at til og med menn har begynt å bruke dem ;)

Jaah, nå husker jeg den med håndbrekket, ja.

Noen husker man jo ikke produktet på -og den er i den kategorien:)

Der har vi det! Selvsagt.

Det er gode reklamer på alt det vi IKKE trenger.

Husholdningsgreier må man jo ha f.eks.

Eh..det var kanskje bare i mitt lille hode at det gikk opp et lys... dere hadde vel skjønnt det. jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har du antagelig vanlig spiral og ikke hormon. Ikke en dråpe blod med levonova.

Å faen, jeg har blitt lurt!

Jeg skal kreve gynekologen for 3 års bindutgifter + all sexen jeg har gått glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å faen, jeg har blitt lurt!

Jeg skal kreve gynekologen for 3 års bindutgifter + all sexen jeg har gått glipp av.

Evt. så er det jo bare å gå og bytte spiral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...