Gå til innhold

Gode reklamefilmer


Zirine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    13

  • Lionn

    12

  • Melaisa

    6

  • tigertrollet

    6

Mest aktive i denne tråden

Jeg mener bestemt at det f.eks var en lekkerbisken i Peugot sin 206 reklame. Det er ofte gaseller som kjører bilene i reklamene, men jeg husker fan ikke noen spesifikke i farta. Akkurat det samme med alkoholreklamer førøvrig.

Generelt liker jeg kategoriene bil og alkohol. Jeg misliker klær og kosmetikk.

"Det er ofte gaseller som kjører bilene i reklamene, men jeg husker fan ikke noen spesifikke i farta."

Impala kanskje? Eller var det bilen som blei køyrd? Skulle gjerne sett ein Ford køyrd av ein gnu!

Har forøvrig ikkje sett gaseller i bilreklamer, berre sett ein film der ein giraff prøvde å koma seg inn i ein bil - hugsar ikkje hvilken. - Bil altså, ikkje giraff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så inn i helvete blakk så ny bil blir det ikke på meg - snarere tvert i mot.

Jeg har imidlertid forhørt meg litt om en scooter på 125 ccm. En såkalt Italjet, men det skjer vel ikke.

Snarere tvert imot? Kan jeg friste med en Peaugot -87 modell, den lekker bensin, men er nettopp tettet med silikon rundt vinduene. Ellers så er det slark i styrekulene, den bråker uforholdsmessig mye, dårlige pluggledninger, mugglukt. vindusviskeren bak virker ikke - ikke vindusspyleren heller når jeg tenker meg om - lakken ser ut som et kupert terreng, men fargen er egentlig fin - tror jeg.

Fordelen med bilen er at den har selvreparerende lys. Her om dagen sluttet lysene å virke, og dagen etterpå var den pinadø i orden igjen.

Bud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snarere tvert imot? Kan jeg friste med en Peaugot -87 modell, den lekker bensin, men er nettopp tettet med silikon rundt vinduene. Ellers så er det slark i styrekulene, den bråker uforholdsmessig mye, dårlige pluggledninger, mugglukt. vindusviskeren bak virker ikke - ikke vindusspyleren heller når jeg tenker meg om - lakken ser ut som et kupert terreng, men fargen er egentlig fin - tror jeg.

Fordelen med bilen er at den har selvreparerende lys. Her om dagen sluttet lysene å virke, og dagen etterpå var den pinadø i orden igjen.

Bud?

2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da babes i en drøss bilreklamer, det har til og med jeg fått med meg.

I reklamen for Yaris Verso er det til og med en som skal ha baby.

Gutter liker sånt som får dem til å tenke på at det finnes damer som kan tenkes å spre beina for dem ;-)

Joda - når jeg fikk tenkt meg så er jeg villig til å gå med på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke sett, tror jeg ... *klø seg i hodet*

Den går ikke så ofte. Men uansett, den må jo være ganske mislykket siden den er så morsom at man glemmer å merke seg hva det er de selger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nå er ikke reklamesnuttene på Eurosport av de lengste, og mest varierte, men jeg har stor sans for alle versjonene av Famous Groose. Kul høne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke reklamesnuttene på Eurosport av de lengste, og mest varierte, men jeg har stor sans for alle versjonene av Famous Groose. Kul høne!

Og så liker du den med Samarin-nissen som skal ned gjennom pipa !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Og så liker du den med Samarin-nissen som skal ned gjennom pipa !

*Knegg*

Liker og liker...den har ihvertfall gitt opphav til flere interessante diskusjoner med din bror. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry ja det var det jeg mente...isak er ikke engang flink...

Nei, Isach er en dvask ansiktsløs fyr...

Rhea derimot, er rå og upolert, med et sabla trøkk i musikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt sansen for han blinde som kjøper seg Harley ,og sitter bakpå tilhengeren og er "Born to be blind". Tror det er en Lotto reklame eller no sånn.

Og IF reklamen med hun jenta og hesten "Mons". *ler* Den er skjønn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Har litt sansen for han blinde som kjøper seg Harley ,og sitter bakpå tilhengeren og er "Born to be blind". Tror det er en Lotto reklame eller no sånn.

Og IF reklamen med hun jenta og hesten "Mons". *ler* Den er skjønn :-)

Har ikke sett noen av dem, blir lite tv for tida. Men i september skal jeg se tv igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamer med god musikk, sånn at man blir fristet til å reise seg.

Det verste er sånne lange konsept-reklamer som deretter blir klippet i, og sendt en milliard ganger. Firmaer med SÅ mye penger tar seg for godt betalt av kundene sine.

Jeg var forresten veldig begeistret for mozell-reklamen, med brann-beiben som stakk av med bruden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke reklamesnuttene på Eurosport av de lengste, og mest varierte, men jeg har stor sans for alle versjonene av Famous Groose. Kul høne!

Famous Grouse-reklamene er kjempesøte! Særlig den hvor fugger'n blir dekket av leppestiftmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friele-reklamen kunne i hvert fall lett påvirket meg til å kjøpe Friele-kaffe. Hmm - lurer på hvor lang den er .. den varer jo sinnssykt lenge!

Jeg syntes en stund at den med "Ballroom Blitz" var kuul, og også den Tine-reklamen med de småungene. VG var litt bra de første av de, men syns de er kjedelige nå.

De mest irriterende må jo være bindreklamer. Såå happy når man har mensen liksom!

Ellers er det typisk at reklame for ost og kjeks blir sendt like etter at butikkene er stengt! Og den reklamen der påvirker meg alltid .. Irriterende å få såå lyst på ost og kjeks når butikkene er stengt...grr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...