Gå til innhold

Gode reklamefilmer


Zirine

Anbefalte innlegg

Jaah, nå husker jeg den med håndbrekket, ja.

Noen husker man jo ikke produktet på -og den er i den kategorien:)

Der har vi det! Selvsagt.

Det er gode reklamer på alt det vi IKKE trenger.

Husholdningsgreier må man jo ha f.eks.

Eh..det var kanskje bare i mitt lille hode at det gikk opp et lys... dere hadde vel skjønnt det. jepp.

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    13

  • Lionn

    12

  • Melaisa

    6

  • tigertrollet

    6

Mest aktive i denne tråden

Evt. så er det jo bare å gå og bytte spiral.

Har en venninne som fikk store hudproblemer av hormonspiral. Derfor var valget lett den gang:) Vi får se da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som fikk store hudproblemer av hormonspiral. Derfor var valget lett den gang:) Vi får se da.

Men du er neppe din venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tid siden synes jeg den reklamen for Mozell var ganske bra. Den hvor brudgommen mister gifteringen i et hull i plenen, og da han endelig får fisket den opp, slår lynet ned i huset og brannmannskapet må komme. Så viser det seg at den ene er en kvinnelig brannkonstabel, som bruden blir forelska i og stikker av med.

Igjen alene sitter brudgommen. Men med en flaske Mozell som han sakte nyter, og ser ikke ut som han har det fælt i det hele tatt!:-) "Jeg har jo Mozell'en, so what..?!" liksom :-)

Ja, men den gikk jo så sinnsykt lenge at man nesten trengte psykolog for å komme seg gjennom en film.

*angst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farris sin reklame som handler om å bruke tid effektivt. Alle haster rundt og har det veldig travelt, unntatt én person: han som sitter på kafé og drikker Farris. Jeg liker forresten også de gamle Farris-reklamene når jeg tenker meg om

Og for ikke å snakke om NSB sine - nydelige historier.

Tine var gode en kort periode, men jeg syntes det blei litt vel mye bonderomantikk etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en reklamefilm jeg steinliker. Det er bare det at jeg ler sånn hver gang jeg ser den at jeg ikke rekker å få med meg hva det er de reklamerer for! :-) "NÅ har du ingenting å ha på deg!" (sier mannen og kaster alle klærne til kona på bålet) Jeg lurer på om det er qxl, kanskje?

Hehe!

Den har jeg ikke sett, tror jeg ... *klø seg i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaStesia

I jula gikk det en reklame for marsipangrisene fra Nidar, den var så koselig at jeg nesten fikk klump i halsen... Med musikk av Leonard Cohen, hvis jeg ikke tar feil - kjempekoselig reklame syns jeg!!

Håper de sender den i jula igjen :o)

Jule-reklamer er koselige ja! Liker den med Cola lastebilen også. *begynner å lengte etter jul allerede*

Men det kan ikke ha vært Leonard Cohen på den du nevnte, han har jeg bare hørt på èn reklame. Tror det var for VG, med de på toget. "I'm your man"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de fleste bilreklamene fordi de er så helvetes dyre. Dessuten er det ofte med noen sugarbabes i disse snuttene.

Nevn en bilreklame som det er en beib i? Den eneste jeg husker er han tullingen som lager lyder når bilen kjører gjennom svinger.

Du fisker for mye og ser for lite på tv, jacob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevn en bilreklame som det er en beib i? Den eneste jeg husker er han tullingen som lager lyder når bilen kjører gjennom svinger.

Du fisker for mye og ser for lite på tv, jacob.

Jeg mener bestemt at det f.eks var en lekkerbisken i Peugot sin 206 reklame. Det er ofte gaseller som kjører bilene i reklamene, men jeg husker fan ikke noen spesifikke i farta. Akkurat det samme med alkoholreklamer førøvrig.

Generelt liker jeg kategoriene bil og alkohol. Jeg misliker klær og kosmetikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevn en bilreklame som det er en beib i? Den eneste jeg husker er han tullingen som lager lyder når bilen kjører gjennom svinger.

Du fisker for mye og ser for lite på tv, jacob.

Det er da babes i en drøss bilreklamer, det har til og med jeg fått med meg.

I reklamen for Yaris Verso er det til og med en som skal ha baby.

Gutter liker sånt som får dem til å tenke på at det finnes damer som kan tenkes å spre beina for dem ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at det f.eks var en lekkerbisken i Peugot sin 206 reklame. Det er ofte gaseller som kjører bilene i reklamene, men jeg husker fan ikke noen spesifikke i farta. Akkurat det samme med alkoholreklamer førøvrig.

Generelt liker jeg kategoriene bil og alkohol. Jeg misliker klær og kosmetikk.

ok ok, jeg gir meg.

Men til mitt forsvar kan jeg bare si at jeg pisser mye under disse reklamene. Jeg har reklamepause under reklamen.

Skal du kjøpe deg bil forresten eller er det lenge siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener bestemt at det f.eks var en lekkerbisken i Peugot sin 206 reklame. Det er ofte gaseller som kjører bilene i reklamene, men jeg husker fan ikke noen spesifikke i farta. Akkurat det samme med alkoholreklamer førøvrig.

Generelt liker jeg kategoriene bil og alkohol. Jeg misliker klær og kosmetikk.

Jeg har fått peugeot 206.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok ok, jeg gir meg.

Men til mitt forsvar kan jeg bare si at jeg pisser mye under disse reklamene. Jeg har reklamepause under reklamen.

Skal du kjøpe deg bil forresten eller er det lenge siden?

Jeg er så inn i helvete blakk så ny bil blir det ikke på meg - snarere tvert i mot.

Jeg har imidlertid forhørt meg litt om en scooter på 125 ccm. En såkalt Italjet, men det skjer vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så inn i helvete blakk så ny bil blir det ikke på meg - snarere tvert i mot.

Jeg har imidlertid forhørt meg litt om en scooter på 125 ccm. En såkalt Italjet, men det skjer vel ikke.

Scootersjappe rett borte i gaten her. På Paradis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...