Gå til innhold

Gode reklamefilmer


Zirine

Anbefalte innlegg

Gjest Uglemor

Jule-reklamer er koselige ja! Liker den med Cola lastebilen også. *begynner å lengte etter jul allerede*

Men det kan ikke ha vært Leonard Cohen på den du nevnte, han har jeg bare hørt på èn reklame. Tror det var for VG, med de på toget. "I'm your man"

Du har rett, det var Chris Rea... Måtte løpe ut og sjekke, jeg har nemlig den sangen på en jule-CD. Jeg har det med å bomme på artistnavn for tida :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    13

  • Lionn

    12

  • Melaisa

    6

  • tigertrollet

    6

Mest aktive i denne tråden

Nevn en bilreklame som det er en beib i? Den eneste jeg husker er han tullingen som lager lyder når bilen kjører gjennom svinger.

Du fisker for mye og ser for lite på tv, jacob.

*LOL* Ja DEN er teit !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Hvordan var den igjen - jeg husker den ikke.

Det er en stor familie som møtes i et stort gammelt hus med digert juletre osv... De spiser grøt med mandel i, og så finner bestefar mandelen. Men når han får mandelgaven, blir han skuffet, for det var jo ikke marsipangris, som tradisjonen er :o(

Kanskje jeg var ekstra lettrørt i fjor fordi jeg måtte jobbe julaften... Litt pinlig å kose seg sånn over en reklamefilm, men men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Isach er en dvask ansiktsløs fyr...

Rhea derimot, er rå og upolert, med et sabla trøkk i musikken...

Neimen, her dukker det opp skumle ting langt nede i uskyldige tråder!

Chris Rhea - trøkk? Isaak ikke flink? Og rørende enighet om dette?

Jeg sier med Dennis: Hva får du hvis du krysser Dire Straits med Chris Rhea?

Chris Straight and diarrhoea.

Mulig det er mer trøkk i det siste enn i det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er ofte gaseller som kjører bilene i reklamene, men jeg husker fan ikke noen spesifikke i farta."

Impala kanskje? Eller var det bilen som blei køyrd? Skulle gjerne sett ein Ford køyrd av ein gnu!

Har forøvrig ikkje sett gaseller i bilreklamer, berre sett ein film der ein giraff prøvde å koma seg inn i ein bil - hugsar ikkje hvilken. - Bil altså, ikkje giraff.

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friele-reklamen kunne i hvert fall lett påvirket meg til å kjøpe Friele-kaffe. Hmm - lurer på hvor lang den er .. den varer jo sinnssykt lenge!

Jeg syntes en stund at den med "Ballroom Blitz" var kuul, og også den Tine-reklamen med de småungene. VG var litt bra de første av de, men syns de er kjedelige nå.

De mest irriterende må jo være bindreklamer. Såå happy når man har mensen liksom!

Ellers er det typisk at reklame for ost og kjeks blir sendt like etter at butikkene er stengt! Og den reklamen der påvirker meg alltid .. Irriterende å få såå lyst på ost og kjeks når butikkene er stengt...grr..

"Ballroom Blitz" og "Værdal'n" var jo bare konge :) Men det er som meg byggmakker - man blir jo litt lei av samme tema. Nå bør de satse på noen nye ideer over nye tema

synes iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...