Gå til innhold

Sex


Gjest Cougar

Anbefalte innlegg

Fant den -eneste- jeg noengang har stolt på å følt meg trygg på sånn intimt sett. Eller det vil si...han fant meg. For jeg hadde gitt opp å stole på menn/gutter.

Men selv om jeg stoler på han, så blir det så rart.. jeg greier ikke slå meg "løs". Han tar initiativ hele tiden selv om jeg vil lissom, og jeg føler meg tidvis og oftere skitten og som en hore. Jeg greier ikke å se ham i øynene, og greier ikke å være han "overlegen". Han prøver å få meg "med", men jeg stagnerer og nekter på det jeg ikke tør. Og det er lissom endel daa.. Ok,så er vel dette vanlig daa, men jeg stoler lissom på denne fyren??!!!

Har omtrent begynt å grue meg til å avslå......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Cougar

Vet hvordan det er. På en side må, og vil en ivareta seg selv. En klarer ikke å slappe av. Det er vanskelig å stole på.

På den annen side vil en ikke såre partneren heller, for hva om han er en skikkelig all right fyr?

Er det verdt risken ?

Ska en tørre?

Det er vanskeliiiig. Men jeg tror en må ta tiden til hjelp. Dersom han er en skikkelig fyr, vil han forstå. Eller kanskje ikke forstå, for hvem kan vel det om de ikke har opplevde det selv. Men han kan iallefall få en forståelse.

Bare noen tanker fra meg dette, for jeg sliter med akkurat det samme, og vet at dette er sannelig ikke lett.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...