carma Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Når jeg skal gå inn på Meldinger, så pleier jeg bare å trykke "m" på den listen over forum og blar én ned til "Meldinger" blir valgt. Men når jeg trykker Enter står det plutselig "Mpent forum" der og så kommer jeg til Åpent forum. Åffer det, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moderator Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det der skjønner jeg ingenting av! Det skjer ikke her, så inntil evt. noen andre forteller om lignende problemer så gjør jeg ingenting med det... (Egentlig er det altfor varmt til å gjøre noe med noe som helst etter min oppfatning) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Det der skjønner jeg ingenting av! Det skjer ikke her, så inntil evt. noen andre forteller om lignende problemer så gjør jeg ingenting med det... (Egentlig er det altfor varmt til å gjøre noe med noe som helst etter min oppfatning) Ok.. Det skjer ikke hver gang, og når det skjer så er det når jeg skal gå fra 100 nyeste og inn på Meldinger. Glemte å si at først så står det "Opent Forum" men den o'en er firkantet - og SÅ kommer jeg inn på "mpent forum" Hehe.. Er det min maskin som er sinnsyk kanskje eller? Høres jo rimelig sykt ut. Men men.. Ta deg et iskaldt glass med cola og drit i det du, Webbis (Ikke drit i cola'n, men i "mpent forum"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det der skjønner jeg ingenting av! Det skjer ikke her, så inntil evt. noen andre forteller om lignende problemer så gjør jeg ingenting med det... (Egentlig er det altfor varmt til å gjøre noe med noe som helst etter min oppfatning) Det er ikke for varmt til å spise is Webs.! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.