Gå til innhold

Hvor mange par sko har du?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Vi krangler.om mine behov, for nye sko. Jo, jeg har kjøpt noen nye par i somer, ikke så mange 3-4, men disse jeg nå vil ha, dem _trenger_ jeg. Der ligger en stor forskjell, føler jeg*s*

Sambo dro meg ned for å telle.....sånn samlet har jeg rundt 40 par. Sko,sandaler,støvletter. Det er da ikke mer en en kvinne på min alder må ha?

Hvor mange par har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillelurven

    12

  • flisa

    4

  • conan

    3

  • favn

    3

Mest aktive i denne tråden

Det var kanskje litt mange?!? Jeg er sånn passe opptatt av klær, og har som regel 2 maks tre par av hver "type" sko, f.eks vintersko, sommersko osv. Det er fordi jeg kjøper når jeg trenger, og kaster som regel et par når jeg kjøper et nytt. Før kjøpte jeg mer på impuls, men hadde aldri så mange par som deg... :)

Derimot har jeg kanskje 70 forskjellige tynne ullgensere, hehe.. Det er vel der det ligger hos meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi...jeg har ikke peiling på hvor mange !!

Men gjennom datteren min får jeg nå høre at hennes venner sier ; mora de har såå mange tøffe sko!!

Er det noen sko jeg ser som jeg liker , ja da kjøper jeg dem!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fem par jeg bruker jevnlig, tre jeg veksler med om sommeren og et par om vinteren. Dessuten har jeg et par pene høyhælte sko jeg bruker ved spesielle anledninger. Jeg kjøper nytt hvert år. Forstår ikke hva man skal ha med så mange par, får jo ikke brukt dem noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange, det. Har ikke tid til å telle nå, skal på nattevakt, men tror jeg har rundt 150 par.

Så samboen din tar heeelt feil, klart du_må_ha dine 40 par ;-)

Imelda, alias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fem par jeg bruker jevnlig, tre jeg veksler med om sommeren og et par om vinteren. Dessuten har jeg et par pene høyhælte sko jeg bruker ved spesielle anledninger. Jeg kjøper nytt hvert år. Forstår ikke hva man skal ha med så mange par, får jo ikke brukt dem noe særlig.

He,he jeg veksler stadig, sko gjør liksom noe med antrekket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvler

Slippers

Joggiser

Pensko

Skulle bli ca fire par det.

???

Hva har du dilla på da? Jo, capser? Datamaskiner? *s* Det var deg , var deg det? Hvor mange har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange, det. Har ikke tid til å telle nå, skal på nattevakt, men tror jeg har rundt 150 par.

Så samboen din tar heeelt feil, klart du_må_ha dine 40 par ;-)

Imelda, alias

Åhh, endelig en kvinne som forstår meg...og slår meg :-)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål det der!

Med str 42 i sko er det ikke den enkleste sak iverden å gå ut og kjøpe fottøy.

Men nå har jeg akkurat funnet ut at Ellos (av alle ting) ofte har sko i str 42. Så nå har jeg tre par splitter nye høst/vinter støvletter.

Et par støvletter type lange og høye hadde jeg fra før.

To par sandaler (det ene paret gnager litt)

Et par digre brune grusomme vinterstøvler.

Et par millitærstøvler til MC bruk.

Et par røde pumps med en sinnsvak hæl (som er altfor store og eter opp storetoa mi)

Et par sorte pumps med åpen tå (som og er altfor store og får meg til å tryne i trapper)

Et par platåsandaler type hvite som eter opp hele foten, gnager på storetoa og lager blemmer UNDER foten...(ligger laaaaangt inni et skap et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulykkelig

Jeg har ca.20 par sko og såpass må man da ha, og jeg kjöper flere så fort jeg har anledning jeg venter ikke til de jeg har er helt utslitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

???

Hva har du dilla på da? Jo, capser? Datamaskiner? *s* Det var deg , var deg det? Hvor mange har du?

Har bare to maskiner da, Lurva. Aner ikke hvor mange caps jeg har, de ligger litt overalt hvis du skjønner.

Når de gjelder sko, så er det joggisene som er i bruk 95% av tida. Tror jeg har utvikla et symbiotisk forhold til dem etterhvert. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona har sko overalt, i skuffer, kommoder og skap, i egne skoopphengsposer, på skostativer i skapet i gangen og på gulvet i gangen, og likevel må han ha nye sko hele tiden. Jeg blir gal!! 40 par sko er INGENTING å sutre over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko er et evig problem for meg, fordi jeg har en del problemer med vondt i beina. Jeg går mye å trenger derfor gode sko. Så da har jeg valget mellom gode sko, som ser helt pyton ut, eller sko som ser fine ut. Det går visst ikke an å få fine sko, som faktisk er gode å gå i.

Aner ikke hvor mange par jeg har, men en del er det. Og det er ingen av de jeg er hundre prosent fornøyd med.

Hvis jeg en sjelden gang finner sko som er noenlunde fine, samtidig som de er gode å gå i, så bor jeg i de til de er totalt utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona har sko overalt, i skuffer, kommoder og skap, i egne skoopphengsposer, på skostativer i skapet i gangen og på gulvet i gangen, og likevel må han ha nye sko hele tiden. Jeg blir gal!! 40 par sko er INGENTING å sutre over...

Er kona di en mann?

Avslørt!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØRTI ????????????????????

Herregud , har vel 10 par jeg ,og klarer meg leeeenge ! *ler*

pøh! *s*

E det inkludert ridestøvla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...