Gå til innhold

Hvor mange par sko har du?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Herregud fru flis, er det ikke på tide å komme ut av skapet nå? Alle VET at du smyger deg avgårde på plattdans flere ganger i uka. ;-)

"När gjökorna su-usar..."

men da har man ikke pensko! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillelurven

    12

  • flisa

    4

  • conan

    3

  • favn

    3

Mest aktive i denne tråden

søstra mi! :-)

vel, jeg har et par pensko også - men når søren er jeg på dans? :-)

Hehe..

Mine to par er jobbesko og slippers. Vinterskoa måtte kastes på nyåret fordi de var utslitte med hull. De kjøpte jeg da jeg gikk med 5 åringen.

Ellers hadde jeg i noen år sko kjøpt på salg til 40 kroner.

Ikke det at jeg ikke kunne tenkt meg nye sko, men jeg har litt problemer med å bruke penger på meg selv. ;-)

Men før jeg begynner på skolen skal jeg ha meg et par pene sko har jeg bestemt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Mine to par er jobbesko og slippers. Vinterskoa måtte kastes på nyåret fordi de var utslitte med hull. De kjøpte jeg da jeg gikk med 5 åringen.

Ellers hadde jeg i noen år sko kjøpt på salg til 40 kroner.

Ikke det at jeg ikke kunne tenkt meg nye sko, men jeg har litt problemer med å bruke penger på meg selv. ;-)

Men før jeg begynner på skolen skal jeg ha meg et par pene sko har jeg bestemt. :-)

Samma her! De skoene jeg har lyst på, tar jeg meg aldri råd til å kjøpe,- nemlig ECCO :-) Men jeg prøver dem! -- "legger foten nedi og føler at det er en myk hånd som tar omkring dem" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To par tøysko, et par sandaler, et par svarte sko som er så slitne at de bare går under navnet "tøflene" nå.. Et par gummistøvler, et par vintersko og et par støvletter med høye hæler som jeg aldri noen gang har brukt og aldri kommer til å bruke heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...