Gå til innhold

Hvor mange par sko har du?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Hmm..alle dyr som kommer innom blir _veldig_ fascinert av de skoa. Er det et godt eller dårlig tegn?

Ohoi.. :)Tja, fantasien settes kanskje i sving hos deg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillelurven

    12

  • flisa

    4

  • conan

    3

  • favn

    3

Mest aktive i denne tråden

40 par sko?

Satan kjerring. Du er ustbil!

Eller.. Jeg tror kanskje du burde skrevet dette innlegget på sexforumet, da du åpenbart har en skofetish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ohoi.. :)Tja, fantasien settes kanskje i sving hos deg og?

Vet du, Seline, jeg skal la familie og venner få ta et sniff eller fem på de skoa. Tvangssniffing om nødvendig. Så kan dommen falle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, Seline, jeg skal la familie og venner få ta et sniff eller fem på de skoa. Tvangssniffing om nødvendig. Så kan dommen falle.

Skal du drepe familien din, sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Skal du drepe familien din, sier du?

Tja, er de så sarte at de ikke tåler såpass, så er de ikke mye å samle på uansett. Jeg satser imidlertid på gode gener og hardførhet. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ca 5 par som er i bruk, og noen som jeg like gjerne kunne hive. Finner jeg et par jeg liker, går jeg med de så å si hver dag. Og så har jeg joggesko og finsko og støvler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 par sko?

Satan kjerring. Du er ustbil!

Eller.. Jeg tror kanskje du burde skrevet dette innlegget på sexforumet, da du åpenbart har en skofetish.

*LOL*

Hadde jeg fortalt om den virkelige fetishen min,hadde jeg skremt vannet av alle her inne :-)

Sko er jo bare, vel, et must *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hiver du aldri noe du da? Du kan umulig få brukt alle sammen...

Jeg har det forresten på samme måten med vesker i alle varianter og med lommebøker.

Hadde jeg ikke kastet etterhvert så hadde vel jeg hatt 40 vesker tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Jeg satser på å ha ihvertfall tre par sko å bytte på i hver sesong. Det er minimum. Om sommeren blir det i tillegg kanskje 6 par sandaler av forskjellige typer. De tre fate parene er imidlertid ship-shape. Hiver etterhvert som jeg kjøper nytt.

Dette er de faste bruksskoene.

Sko for spesiell bruk har jeg ikke regnet med, slike som joggesko, badesandaler, gummistøvler, selskapssko.

Skal jeg renge med ALT dette, har jeg jo en del da. Er det slik du har regnet, så er det kanskje ikke så voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk bare 5 par sko inkludert sandalene, jeg hadde storopprydding i kleskapene i vinter og kastet og kastet og kastet...

Men jeg skulle ønske jeg hadde råd til å gå oftere til en av byens bedre skoforetninger å handle, når de har kun 1 par igjen selger de skoene til 1/2 pris. Jeg fant et par drittstilige sko der en gang til 500 kr! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

søstra mi! :-)

vel, jeg har et par pensko også - men når søren er jeg på dans? :-)

Herregud fru flis, er det ikke på tide å komme ut av skapet nå? Alle VET at du smyger deg avgårde på plattdans flere ganger i uka. ;-)

"När gjökorna su-usar..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...10-15 par tenker jeg. Men det er flere av de som jeg sjelden eller aldri bruker da. Akkurat nå får jeg jo bare på det ene paret også etter en operasjon tidlig i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...