Gå til innhold

Hvor mange par sko har du?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillelurven

    12

  • flisa

    4

  • conan

    3

  • favn

    3

Mest aktive i denne tråden

Sko er et evig problem for meg, fordi jeg har en del problemer med vondt i beina. Jeg går mye å trenger derfor gode sko. Så da har jeg valget mellom gode sko, som ser helt pyton ut, eller sko som ser fine ut. Det går visst ikke an å få fine sko, som faktisk er gode å gå i.

Aner ikke hvor mange par jeg har, men en del er det. Og det er ingen av de jeg er hundre prosent fornøyd med.

Hvis jeg en sjelden gang finner sko som er noenlunde fine, samtidig som de er gode å gå i, så bor jeg i de til de er totalt utslitt.

Med en gang du finner noen gode, kjøp flere par. Jeg prøver å gjøre det med tidløse sko, fordi jeg alltid har angret meg grønn på at jeg ikke gjorde det *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare to maskiner da, Lurva. Aner ikke hvor mange caps jeg har, de ligger litt overalt hvis du skjønner.

Når de gjelder sko, så er det joggisene som er i bruk 95% av tida. Tror jeg har utvikla et symbiotisk forhold til dem etterhvert. ;-)

eh, og de lukter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja, forstår situasjonen, men alvorlig talt -- trenger du alle disse parene ?

Jeg har vel litt dilla på sko, jeg også. Men nå har jeg faktisk ryddet og kastet en hel del- sko blir jo ganske fort umoderne.

Nå har jeg færre par og og det går da greit da- men det er fremdeles litt vanskelig å slite seg vekk fra skovinduene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,ja, forstår situasjonen, men alvorlig talt -- trenger du alle disse parene ?

Jeg har vel litt dilla på sko, jeg også. Men nå har jeg faktisk ryddet og kastet en hel del- sko blir jo ganske fort umoderne.

Nå har jeg færre par og og det går da greit da- men det er fremdeles litt vanskelig å slite seg vekk fra skovinduene!

Trenger og trenger:-) Jeg angrer på alt jeg kaster av sko:-) De må være helt pyton stinkende og utgåtte før jeg klarer å si farvel*s*

Kjøper vel egentlig mest temmelig tidløse sko og støvletter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, skjønner. Faen heller, hadde ikke planlagt å komme ut av skapet i dag.... ;-)

Det var kanskje dette flisa mente med at vi ikke helt får plassert deg... :)

Rart det ikke er noen homofile "profilerte" dolere (som man tydeligvis kaller dol-kjendisene..)forresten-- bra vi har fått den første (eller var det ikke noen før i tiden, tro...).

Pass deg for de intolerante profilerte, da..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, de blir jevnlig kjørt i maskinen. Passer godt på dem, vettu. ;-)

Men er ikke det den beste oppskriften på stinke-sko???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? 40 par sko? Du og fru Marcos...

Selv har jeg omtrent 8 par, tror jeg, da inkludert militærstøvler, sandaler og tøysko som aldri brukes.

Men en ting er sikkert: Sko må ha høye hæler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke, er det?

*ghulp*

Har lest det, men jeg leser jo veldig mye rart, da.. :)

Leste det i en artikkel om joggesko, faktisk... De blir liksom aldri skikkelig tørre etter en omgang i vaskemaskin -om man ikke lar dem tørke i 2 uker, da.. Og sånt liker jo bakteriene.. Ikke for å stresse deg, altså.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? 40 par sko? Du og fru Marcos...

Selv har jeg omtrent 8 par, tror jeg, da inkludert militærstøvler, sandaler og tøysko som aldri brukes.

Men en ting er sikkert: Sko må ha høye hæler!

He,he _noen_ sko må ha høye hæler:-)

Så finnes det tursko,spasersko,bysko.....sko til bukser,korte skjørt,lange skjørt..kjoler...shorts...alt krever ulike sko ser du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Har lest det, men jeg leser jo veldig mye rart, da.. :)

Leste det i en artikkel om joggesko, faktisk... De blir liksom aldri skikkelig tørre etter en omgang i vaskemaskin -om man ikke lar dem tørke i 2 uker, da.. Og sånt liker jo bakteriene.. Ikke for å stresse deg, altså.. :)

Hmm..alle dyr som kommer innom blir _veldig_ fascinert av de skoa. Er det et godt eller dårlig tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he _noen_ sko må ha høye hæler:-)

Så finnes det tursko,spasersko,bysko.....sko til bukser,korte skjørt,lange skjørt..kjoler...shorts...alt krever ulike sko ser du!

Til skofetisjisten Lillelurven:

Ja, jeg så at jeg var litt for raskt frampå med hælene. Har for eksempel ikke høye hæler på mine velbrukte militærstøvler :)

Men ellers tror jeg nesten jeg er tilhenger av høye hæler på det meste.

Lange skjørt er kanskje unntaket, der passer det vel best med lave sko. Eller? Og fjellsko, tursko, treningssko selvsagt. Men _da_ altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang du finner noen gode, kjøp flere par. Jeg prøver å gjøre det med tidløse sko, fordi jeg alltid har angret meg grønn på at jeg ikke gjorde det *s*

Godt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til skofetisjisten Lillelurven:

Ja, jeg så at jeg var litt for raskt frampå med hælene. Har for eksempel ikke høye hæler på mine velbrukte militærstøvler :)

Men ellers tror jeg nesten jeg er tilhenger av høye hæler på det meste.

Lange skjørt er kanskje unntaket, der passer det vel best med lave sko. Eller? Og fjellsko, tursko, treningssko selvsagt. Men _da_ altså...

He,he ja DA skal man ha høye hæler. Det gjør liksom noe med en damelegg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...