Gå til innhold

Kløe i enden!


thermon

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et problem med kløe og svie i endetarmsåpningen og enkelte ganger blør jeg... Noen som har noen tips? Har prøvd meg på Alcos Anal (stikk og salve) og scheriproct (stikk og salve)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hvert hos legen? Kanskje sopp, men det kan vel også være en betennelse i tarmen? Synest du bør sjekke det hos legen. Ikke det kjekkeste besøket (akkurat vært der selv for det samme...), men en blir litt roligere etter å ha fått svar på hva det er. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that.

Prøvd Canesten? Det kan hende du har fått soppinfeksjon. Been there and done that too.

Good luck! ;o)

Jeg har vært hos legen (allmennpraktiker) og han ga meg en resept på sceriproct og sa at hvis jeg ikke ble bedre, så måtte jeg inn til spesialist... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen (allmennpraktiker) og han ga meg en resept på sceriproct og sa at hvis jeg ikke ble bedre, så måtte jeg inn til spesialist... :/

Jeg brukte sheriproct i en snau uke - da var all kløe og irritasjon borte. Jeg må tidvis bruke denne salven for å holde ting i 'sjakk'.

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte sheriproct i en snau uke - da var all kløe og irritasjon borte. Jeg må tidvis bruke denne salven for å holde ting i 'sjakk'.

Klem,

Ja, det er slik hos meg og... når jeg bruker disse salvene så blir alt greit for ei bitte-lita stund, så blir det like galt igjen... Jeg får vel hjelp nå tenker jeg.. har kontakter fastlege, så nå blir det spesialist... (ikke så gøy, men jeg får tenke på at jeg antakeligvis blir bra etterpå! :) )

Klem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er slik hos meg og... når jeg bruker disse salvene så blir alt greit for ei bitte-lita stund, så blir det like galt igjen... Jeg får vel hjelp nå tenker jeg.. har kontakter fastlege, så nå blir det spesialist... (ikke så gøy, men jeg får tenke på at jeg antakeligvis blir bra etterpå! :) )

Klem tilbake!

Det ordner seg nok skal du se. Jeg kan skjønne at det er _lite_ morsomt å blotte stumpen sin for gud-og-hver-mann. Men husk at dette er leger. De ser dette titt og ofte. Ikke minst speisalister på området. De ser ikke annet! *ler*

Lykke til! :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...