laban Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 oi da! hahahahaha! er ny i gamet her, og det var vel mer tråden som fant meg enn jeg den. ;-) Det var visst Flystripa som begynte. Men siden du svarte meg og ikke trådstarter, reagerte jeg på innlegget ditt. 0 Siter
laban Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg kan garantere at det heter uNbrako. Puh, da fikk vi oppklart det, 4 år etter at spørsmålet ble stilt. Se hva du har gjort - gamle problemer og gamle nick våkner til live! :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Det var visst Flystripa som begynte. Men siden du svarte meg og ikke trådstarter, reagerte jeg på innlegget ditt. Hei igjen du! Jeg blandet meg også inn i denne tråden :-) Artig! 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Det var visst Flystripa som begynte. Men siden du svarte meg og ikke trådstarter, reagerte jeg på innlegget ditt. "Det var visst Flystripa som begynte" Nei, innmari svarte 1242 og flystripa først kl 1337! ;-) 0 Siter
laban Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 "Det var visst Flystripa som begynte" Nei, innmari svarte 1242 og flystripa først kl 1337! ;-) OK, jeg må ha blingset på klokkeslettene i farten. Det var dem jeg baserte påstanden på. * må snart ha briller, men fortrenger det * 0 Siter
laban Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg kan garantere at det heter uNbrako. Det var visst ikke du som startet dette allikevel, ref. nedenfor. 0 Siter
Gjest innmari Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Det var visst Flystripa som begynte. Men siden du svarte meg og ikke trådstarter, reagerte jeg på innlegget ditt. høh... er visst mye å sette seg inn i her... vet ik hvem man får svare og ikke. sorry... skjerpings fra min side. 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 høh... er visst mye å sette seg inn i her... vet ik hvem man får svare og ikke. sorry... skjerpings fra min side. Du får lov til å svare akkurat den du vil. Men vi stusset bare over at du hadde klart å finne fram til en mer enn 4 år gammel tråd! ;-) Vi som har sett ditt og/eller andres innlegg i denne tråden ser det enten fordi vi ser på oversikten over "100 nyeste", eller fordi man har fått et svar direkte under et av sine innlegg slik at svaret står i "svar til meg". Det var sistnevnte som gjorde at laban så svaret fra deg. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Det var visst ikke du som startet dette allikevel, ref. nedenfor. *lol* artig med gamle tråder! 0 Siter
laban Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 høh... er visst mye å sette seg inn i her... vet ik hvem man får svare og ikke. sorry... skjerpings fra min side. morsan har helt rett. Hvis du skriver svaret mens du står i trådens første innlegg (altså hovedinnlegget), får trådstarter svaret. Du skrev antakelig svaret mens du sto på trådens SISTE innlegg (mitt). Derfor fikk jeg det. Flystripa så svaret ditt, og plutselig var det liv i en 4 år gammel tråd. Derfor fikk du litt ekstra oppmerksomhet :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.