Gå til innhold

Vanskelig dag....


Gjest Ingrid26

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid26

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her akkurat nå, men jeg bare følte for å si til noen at jeg har det vondt...

Jeg føler meg nedfor og tom, tiltaksløs og trist. På mange måter føler jeg at jeg sørger...

Det er ikke alltid at de man ønsker å snakke med er tilgjengelig til en hver tid. Vi har jo alle et liv, et liv hvor vi prøver å fungere i. Derfor er jeg veldig glad for dette stedet :-)

Jeg har ikke skrevet så mye er i det siste, men følger med og leser her hver dag.

Jeg har ikke lyst til å skrive om hvorfor jeg har det vanskelig. Det som betyr noe er at jeg vet at noen leser dette...

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest victoria80

Vil bare si at jeg skjønner åssen du har det, og vil si at når jeg har også behov for å snakke med noen så er de aldri tilgjengelige.

Vil bare sende deg noen varme tanker i fra meg og si at jeg bryr meg om deg

Koz fra Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ingrid26

Jeg håper det snart blir lettere for deg igjen... -uansett hva som er så vanskelig nå, så får du det vel litt på avstand en dag...

Se fram til den dagen, da...

*styrkeklem fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

martine1365379969

Kjære deg!

Når du har det som verst går det berre ein veg: OPP! Sjølv om alt virker tungt og svart no, så vert d betre.. Eg veit.. men det er ikkje like enkelt å forstå eller tru alltid.. Men eg gjer deg ialefall ein klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...