Gå til innhold

Korleis er det å vere med i støttegruppe for flerne som er utsatt for overgrep?


martine1365379969

Anbefalte innlegg

martine1365379969

Har fått tilbud om det no når eg flytter til kristiansand. Eg berre luer på om nokre har erfaring? er nervøs, og redd for at d eg har opplevd ikkje er ille nok... berre ein redsel eg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

jeg har nå gått i gruppa i tre år...og jeg strevde lenge med å se den posetive virkningen gruppa hadde på meg,men den kom..

Å gå i gruppe er slitsomt,men der er du ikke alene om tinga..der får du vite dine tanker uten att du selv sier dem,og det er godt,for først da ser du att du ikke er alene om alle de svirrende tankene du kan sitte med,som ofte gjør en føler så forbanna alene om tinga.Når du hører de andre sier de tankene du tidligere var sikker på du var alene om så gjør det ettervert masse inni deg....Du lærer om deg selv gjennom andres opplevelser.

Anbefaler deg absolutt gruppa,men vær tolmodig!!!!Ting forandres ikke over natta....alt trenger tid(noe jeg ikke er noe flink til å gi ting)

Ønsker deg VELDIG lykke til!!

Masse gode tanker fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...