Gå til innhold

Streker på lårene... hjelp!


Gjest lille persille

Anbefalte innlegg

Gjest lille persille

Har fått noen rødlilla streker på lårene, de er ganske små, ganske stygge, ganske mange, og det kommer bare flere. Det ser ut som om noen har tegnt på meg med en tynn penn.

Hvorfor kommer de og hvordan får jeg dem vekk?

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som strekkmerker. Det er vanskelig (umulig?) å få bort, men mulig det hjelper litt med oljemassasje etc.

Det kommer oftest mår huden blir strukket ut raskt, f.eks ved vektøkning og graviditet. Man kan forebygge med å smøre seg inn/massere, men når de først har kommet tror jeg ikke det er så lett å bli kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, jess. Strekkmerker that is! *ser på lårene, magen og puppene*

Hvordan du får dem bort? De får man ikke bort. De er der for å bli. De blir bare mer og mer "usynlig" etterhvert. Lilla/rødfargen blir borte og de blir mer hvite og i ett med huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...