Gå til innhold

kviser på rumpa...hjelp


Gjest arghhh

Anbefalte innlegg

jeg er plaget med kviser på rumpa.det er ofte store kviser,og det er ikke bare stygt, det er vondt også.det er spes. om sommeren jeg får mange.

noen råd?noen som har prøvd tannkrem rådet og har gode erfaringer?for det er litt stress og klissete og holde på med det for ingenting liksom...

ville gjerne blitt kvitt dem for godt...går det an å bruke vanlige kvisekremer som egentlig er beregnet på ansiktet og sånt?

takk for svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jostein1365380386

Hei, jeg har ikke vært så veldig plaget av kviser akkuratt på rumpa, men jeg har hatt, og har fortsatt noen kviser på ryggen. Jeg er nå 24 år, og har hatt dette siden jeg var rundt 15. Jeg ble alltid fortalt at jeg var "heldig" siden jeg ikke hadde noen kviser i ansiket...Det som har fungert for meg er en Tetracyclin kur (dette er på resept og du bør derfor oppsøke lege) sammen med en krem som inneholder benzylperoxid. Denne er ikke på resept. Selvom jeg fortsatt har noen kviser igjen er det en betydelig forskjell, og jeg anbefaler deg sterkt å prøve dette istedenfor å forsøke deg frem med diverse "kjerringråd" Huden min ble litt irritert av kuren til å begynne med, men dette bedret seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...