Gå til innhold

lynkoblinger

sba

Anbefalte innlegg

Det har i den senere tid kommet fler og fler lynkoblinger mår jeg har sex med min mann.Jeg ble misbrukt av far fra jeg var ca 9 år.

Nå må jeg virkelig konsentrere meg for ikke å få vonde tanker under akten.Men de bare kommer og jeg kan plutselig begynne å gråte krampaktig, Dette er veldig frustrerende for min mann.Jeg har gått på psykiatrisk poliekl. i over to år 95-97 men bør jeg få hjelp igjen? jeg klarer ikke å få det vekk selv tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lynkoblingene er en del av prossessen som du må igjennom for å bli bedre!! Det høres jævlig ut, men det er sant. Er det ikke typisk at vi tenker på mennene først?! Når det er vi som har det dårlig! Det er klart at det er frustrerende for din mann, men hva er det for deg? Hva føler du da? Det er det du skal konsentrere deg om. Du har lov til å tenke på deg selv!!!:-)) Vi skal ikke gå å ha dårlig samvittighet for alt her i livet. Spesielt ikke for ting som vi ikke kan noe for.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør selvsagt få hjelp hvis du føler deg dårlig! Du skriver at du har fått hjelp før og jeg regner med at du har positive erfaringer med det. Ikke vær redd for å søke hjelp, det er ikke bagateller du sliter med og det hjelper å ha noen å snakke med.

-varme tanker til deg sba

og lykke til hva du enn bestemmer deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...