sba Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Det har i den senere tid kommet fler og fler lynkoblinger mår jeg har sex med min mann.Jeg ble misbrukt av far fra jeg var ca 9 år. Nå må jeg virkelig konsentrere meg for ikke å få vonde tanker under akten.Men de bare kommer og jeg kan plutselig begynne å gråte krampaktig, Dette er veldig frustrerende for min mann.Jeg har gått på psykiatrisk poliekl. i over to år 95-97 men bør jeg få hjelp igjen? jeg klarer ikke å få det vekk selv tror jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apostrof Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Lynkoblingene er en del av prossessen som du må igjennom for å bli bedre!! Det høres jævlig ut, men det er sant. Er det ikke typisk at vi tenker på mennene først?! Når det er vi som har det dårlig! Det er klart at det er frustrerende for din mann, men hva er det for deg? Hva føler du da? Det er det du skal konsentrere deg om. Du har lov til å tenke på deg selv!!!:-)) Vi skal ikke gå å ha dårlig samvittighet for alt her i livet. Spesielt ikke for ting som vi ikke kan noe for. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apostrof Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Du bør selvsagt få hjelp hvis du føler deg dårlig! Du skriver at du har fått hjelp før og jeg regner med at du har positive erfaringer med det. Ikke vær redd for å søke hjelp, det er ikke bagateller du sliter med og det hjelper å ha noen å snakke med. -varme tanker til deg sba og lykke til hva du enn bestemmer deg for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.