Gå til innhold

Dødelig BMI?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

eR DET IKKE 30 TRU?

Mulig det, beklager at jeg utrykket meg litt utydelig, jeg mente nedre grense for BMI'en, forstår du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, beklager at jeg utrykket meg litt utydelig, jeg mente nedre grense for BMI'en, forstår du.

Jeg hadde en BMI på 14 og da var jeg virkelig tynn og syk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

under 15

Mange i konsentrasjonsleirene døde mellom 35 og 40 kilo, men det er veldig forskjellig hva som er dødelig. Spiseforstyrrelser gir andre forstyrrelser som kan være dødelige også. Dessuten kan man dø av væskemangel med "normal" BMI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

eR DET IKKE 30 TRU?

Hvis en BMI hadde en øvrig grense på 30 er jeg redd det hadde vært mange døde blant oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym for øyeblikket2002

Mange i konsentrasjonsleirene døde mellom 35 og 40 kilo, men det er veldig forskjellig hva som er dødelig. Spiseforstyrrelser gir andre forstyrrelser som kan være dødelige også. Dessuten kan man dø av væskemangel med "normal" BMI.

Kommer veldig ann på hvordan man går ned,hvor fort osv.

Skal ikke nevne hvor langt ned man har overlevd,men den jeg leste om som var langt nede i vekt og bmi,var faktisk erklært død,men overlevde.Det tilfellet var et medisinsk under og hender eller ALDRI.Lav bmi er farlig,overtid kan man få mange plager som benskjørhet,miste evnen for å få barn,miste tenner,bli hjerneskadet osv(kan skrive mange mange flere farlige og ille ting,får mer info sjekk ut www.iks.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes det vel ikke noe fasitsvar på.Folk har forskjellig beinbygning..

Noen er dødsdårlige når de har en BMI på 16, andre kan sikkert gå ned i under 10 .. det verste tilfellet jeg har hørt om er ei dame på 1,70 som veide 25 kilo elns..hun døde ..

Hvis du skrev innlegget fordi du tenker på å gå ned så langt som mulig, er det neppe noen god idè..er kjempefarlig det der..

Jeg veide en gang 36 kilo og var da 1,60 som jeg er nå også ..det vil si en BMI på litt over 14, og da var jeg tynn.. Jammen glad jeg ikke sliter sånn lenger nå.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...