Gå til innhold

Kjente par


Cmoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    27

  • rufsetufsa

    13

  • Velouria

    11

  • Cmoo

    10

Mest aktive i denne tråden

Fred og Ginger(meget originalt...), Bonnie & Clyde, Bill og Hillary, Sonja og Harald, Fred og Wilma, Lady og Landstrykeren, Skippern og Olivia, Finbeck og Fia, Romeo og Julie(også meget originalt), Donald og Dolly, osv, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fred og Ginger(meget originalt...), Bonnie & Clyde, Bill og Hillary, Sonja og Harald, Fred og Wilma, Lady og Landstrykeren, Skippern og Olivia, Finbeck og Fia, Romeo og Julie(også meget originalt), Donald og Dolly, osv, osv.

Takker-det er mer enn jeg klarte å vri opp... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

*Har noen vage erindringer fra en film jeg SOV meg gjennom på Nova. Æsj, den var fæl!*

Fæl my ass! Det er en av de bedre filmene som finnes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se den om igjen!

Det er jo for øvrig mulig at filmsmaken din er elendig, selvsagt :)

Ja, selvsagt. Det er nok det som er årsaken!

Jeg liker ikke skyting og drap gjennom en hel film, hvor man må konsentrere seg for å følge med fordi filmklippinga er noe á la "Advokatene" (som jeg heller ikke gidder å se - det blir for slitsomt for hodet mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt. Det er nok det som er årsaken!

Jeg liker ikke skyting og drap gjennom en hel film, hvor man må konsentrere seg for å følge med fordi filmklippinga er noe á la "Advokatene" (som jeg heller ikke gidder å se - det blir for slitsomt for hodet mitt ;)

Jeg orker heller ikke sånne actionfilmer med bare skyting og faenskap, men når det gjelder Natural Born Killers så må man se bakenfor drapene, og man ser en svært god historie som retter et svært kritisk spørsmål til hvordan samfunnet fungerer.

Det er ikke drapsmaskinene Mickey og Mallory som er filmens kjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker heller ikke sånne actionfilmer med bare skyting og faenskap, men når det gjelder Natural Born Killers så må man se bakenfor drapene, og man ser en svært god historie som retter et svært kritisk spørsmål til hvordan samfunnet fungerer.

Det er ikke drapsmaskinene Mickey og Mallory som er filmens kjerne.

Nei...men de er det eneste jeg oppfattet med hele filmen før jeg sovna ;) Siden den gang har jeg ikke klart hun dama som spiller Mallory...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...men de er det eneste jeg oppfattet med hele filmen før jeg sovna ;) Siden den gang har jeg ikke klart hun dama som spiller Mallory...

Jeg er heller ikke videre overbegeistret for henne, men jeg liker rollen hennes i den filmen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ikke videre overbegeistret for henne, men jeg liker rollen hennes i den filmen..:)

Nå _er_ jeg overbegeistret for Juliette Lewis, har du sett danse og synge scenen i Strange Days eller?? Jeg satt og siklet hun er jo bare så sexy at jeg blir helt dårlig bare ved tanken, og jeg er egentlig en hetrofil kvinne i og med at jeg er gift med en mann ;o)

Filmen er verdt å se kun for den scenen om ikke annet!

Hun er jo en dyktig skuespiller, det skal hun ha.

Jeg er ellers svært enig med deg at Natural Born Killers er en knallfilm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå _er_ jeg overbegeistret for Juliette Lewis, har du sett danse og synge scenen i Strange Days eller?? Jeg satt og siklet hun er jo bare så sexy at jeg blir helt dårlig bare ved tanken, og jeg er egentlig en hetrofil kvinne i og med at jeg er gift med en mann ;o)

Filmen er verdt å se kun for den scenen om ikke annet!

Hun er jo en dyktig skuespiller, det skal hun ha.

Jeg er ellers svært enig med deg at Natural Born Killers er en knallfilm!

Hehe, jeg liker henne faktisk ikke utseendemessig, og kan knapt tenke meg noen mer usjarmerende skuespiller enn henne. Sexy er hun overhodet ikke, i hvertfall ikke etter hva jeg betegner som sexy :)

Men hun har en og annet bra rolle, og hun kler ofte den personen hun spiller.

Jeg tror kanskje det er de hårete armhulene hennes i Natural Born Killers som gjør at jeg ikke klarer å finne den dama sexy...

Uma Thurman derimot, hun er gunstig!

Av en eller annen grunn synes jeg disse to er veldig like, dog har Thurman alt en sexbombe skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg liker henne faktisk ikke utseendemessig, og kan knapt tenke meg noen mer usjarmerende skuespiller enn henne. Sexy er hun overhodet ikke, i hvertfall ikke etter hva jeg betegner som sexy :)

Men hun har en og annet bra rolle, og hun kler ofte den personen hun spiller.

Jeg tror kanskje det er de hårete armhulene hennes i Natural Born Killers som gjør at jeg ikke klarer å finne den dama sexy...

Uma Thurman derimot, hun er gunstig!

Av en eller annen grunn synes jeg disse to er veldig like, dog har Thurman alt en sexbombe skal ha :)

Kanskje du forstår meg bedre om jeg sier hun er sexy på en vulgær måte? ;o) Jeg ser også at dama ikke er spesielt billedskjønn, men hun er sexy som faen uansett.

Vel, Uma, Uma and Uma er jo ubeskrivelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du forstår meg bedre om jeg sier hun er sexy på en vulgær måte? ;o) Jeg ser også at dama ikke er spesielt billedskjønn, men hun er sexy som faen uansett.

Vel, Uma, Uma and Uma er jo ubeskrivelig!

Bra vi er enige om Uma :)

Joa, jeg forstår hva du mener, og det er kanskje bare min hørfetish som gjorde at jeg fikk lettere angst når jeg så håret hun hadde under armene..

Etter det klarer jeg ikke å forbinde henne med noe sexy, men hadde det ikke vært for det så kan det nok være at jeg hadde funnet henne sexy!

Jeg kan ikke noe for det hårgreine jeg har, men jeg takler ikke hår under armene på damer, og ser jeg det forbinder jeg alltid den dama med det..

Kanskje jeg trenger en psykolog for dette mener jeg helt seriøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mickey og Mallory.

*Gulp*

Jeg har glemt at jeg ikke har sett den...*dask på lanken*

Jeg skal sjekke neste gang jeg leier video, det blir for dumt å ikke ha sett den. Men jeg har en greie på at filmer (med få unntak) som blir skikkelig hypet, styrer jeg unna. Det blir for mye om den. Jeg har f.eks. ikke sett "Titanic" ennå, og "Den engelske pasienten" (gjesp) så jeg først i vinter.

Gud jeg har mange gode filmer til gode når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi er enige om Uma :)

Joa, jeg forstår hva du mener, og det er kanskje bare min hørfetish som gjorde at jeg fikk lettere angst når jeg så håret hun hadde under armene..

Etter det klarer jeg ikke å forbinde henne med noe sexy, men hadde det ikke vært for det så kan det nok være at jeg hadde funnet henne sexy!

Jeg kan ikke noe for det hårgreine jeg har, men jeg takler ikke hår under armene på damer, og ser jeg det forbinder jeg alltid den dama med det..

Kanskje jeg trenger en psykolog for dette mener jeg helt seriøst...

Tenk hvis du traff drømmedama, og så hadde hun hår under armene. *ler ondskapsfullt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...