Gå til innhold

Kjente par


Cmoo

Anbefalte innlegg

*Gulp*

Jeg har glemt at jeg ikke har sett den...*dask på lanken*

Jeg skal sjekke neste gang jeg leier video, det blir for dumt å ikke ha sett den. Men jeg har en greie på at filmer (med få unntak) som blir skikkelig hypet, styrer jeg unna. Det blir for mye om den. Jeg har f.eks. ikke sett "Titanic" ennå, og "Den engelske pasienten" (gjesp) så jeg først i vinter.

Gud jeg har mange gode filmer til gode når jeg tenker meg om.

Den enegelske pasienten sovnet jeg til! - Skjønte ikke bæret - den var FÆL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    27

  • rufsetufsa

    13

  • Velouria

    11

  • Cmoo

    10

Mest aktive i denne tråden

*Gulp*

Jeg har glemt at jeg ikke har sett den...*dask på lanken*

Jeg skal sjekke neste gang jeg leier video, det blir for dumt å ikke ha sett den. Men jeg har en greie på at filmer (med få unntak) som blir skikkelig hypet, styrer jeg unna. Det blir for mye om den. Jeg har f.eks. ikke sett "Titanic" ennå, og "Den engelske pasienten" (gjesp) så jeg først i vinter.

Gud jeg har mange gode filmer til gode når jeg tenker meg om.

Her har du virkelig noe å glede deg til, og det er en av mine favorittfilmer.

Hvis du har muligheten til det så bør du se director's cut-utgaven, da det er den desidert beste av versjonene.

Titanic syntes jeg faktisk var helt ok - faktisk ganske bra - så den kan jeg også anbefale deg.

Selv om den kanskje kan være litt "klissete". Dog er historien veldig søt :)

Den engelske pasienten likte jeg jævla dårlig, og kan ikke fatte at jeg orket å se hele..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis du traff drømmedama, og så hadde hun hår under armene. *ler ondskapsfullt*

I know.. jeg har ikke vært borti noe sånt enda, men jeg er redd for at jeg etterpå hadde sett henne i et helt annet lys, og at hun kanskje ikke hadde vært drømmedama lenger.

Jeg kan knapt tenke meg noe mer usjarmerende en damer med hår under armen..

Som sagt.. mulig det er jeg som trenger hjelp av NHD, men...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know.. jeg har ikke vært borti noe sånt enda, men jeg er redd for at jeg etterpå hadde sett henne i et helt annet lys, og at hun kanskje ikke hadde vært drømmedama lenger.

Jeg kan knapt tenke meg noe mer usjarmerende en damer med hår under armen..

Som sagt.. mulig det er jeg som trenger hjelp av NHD, men...:)

Du treffer en dame som du blir kjent med, la oss si over et halvt år.

Alt stemmer, og du har innsett at dette er dama du vil ha for resten av livet.

Så en dag, skjer det. Dere kler av dere for første gang, og hun har hår under armene.

Hva gjør du?

Gjennomfører det planlagte og dumper henne etterpå, dumper henne med en gang, eller barberer henne og gifter deg med henne, som tross alt er one of a kind...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi er enige om Uma :)

Joa, jeg forstår hva du mener, og det er kanskje bare min hørfetish som gjorde at jeg fikk lettere angst når jeg så håret hun hadde under armene..

Etter det klarer jeg ikke å forbinde henne med noe sexy, men hadde det ikke vært for det så kan det nok være at jeg hadde funnet henne sexy!

Jeg kan ikke noe for det hårgreine jeg har, men jeg takler ikke hår under armene på damer, og ser jeg det forbinder jeg alltid den dama med det..

Kanskje jeg trenger en psykolog for dette mener jeg helt seriøst...

Ja, det med kroppshår plager meg vannvittig også, så kanskje vi skulle ta en session sammen ;o)

På henne har jeg klart å se forbi det, utolig nok, men hun har hynotisert med fra jeg så What's eating Gilbert Grape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du treffer en dame som du blir kjent med, la oss si over et halvt år.

Alt stemmer, og du har innsett at dette er dama du vil ha for resten av livet.

Så en dag, skjer det. Dere kler av dere for første gang, og hun har hår under armene.

Hva gjør du?

Gjennomfører det planlagte og dumper henne etterpå, dumper henne med en gang, eller barberer henne og gifter deg med henne, som tross alt er one of a kind...?

Det er et godt spørsmål, og jeg vet ærlig talt ikke.

Jeg har som sagt en psykelig angst i forhold til sånt.

Avtenningen jeg hadde pådratt meg som følge av en sånn situasjon hadde ille lignet noe som helst...

Menmen.. nå anser jeg ikke dette som noe stort problem, da det ikke er mange damer som ikke shaver seg der. Er det noen i det hele tatt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et godt spørsmål, og jeg vet ærlig talt ikke.

Jeg har som sagt en psykelig angst i forhold til sånt.

Avtenningen jeg hadde pådratt meg som følge av en sånn situasjon hadde ille lignet noe som helst...

Menmen.. nå anser jeg ikke dette som noe stort problem, da det ikke er mange damer som ikke shaver seg der. Er det noen i det hele tatt? :)

Jeg sparer for å komme i Guinness Rekordbok. Vil du ha sex med meg? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gulp*

Jeg har glemt at jeg ikke har sett den...*dask på lanken*

Jeg skal sjekke neste gang jeg leier video, det blir for dumt å ikke ha sett den. Men jeg har en greie på at filmer (med få unntak) som blir skikkelig hypet, styrer jeg unna. Det blir for mye om den. Jeg har f.eks. ikke sett "Titanic" ennå, og "Den engelske pasienten" (gjesp) så jeg først i vinter.

Gud jeg har mange gode filmer til gode når jeg tenker meg om.

Jeg ser SDD anbefaler deg Directors Cut, det er jeg selvsagt fullstendig enig med ham i. Om du vil er det bare å sveive innom Stabekk så har jeg ett eksemplar, dog på Amerikansk system (ikke DVD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et godt spørsmål, og jeg vet ærlig talt ikke.

Jeg har som sagt en psykelig angst i forhold til sånt.

Avtenningen jeg hadde pådratt meg som følge av en sånn situasjon hadde ille lignet noe som helst...

Menmen.. nå anser jeg ikke dette som noe stort problem, da det ikke er mange damer som ikke shaver seg der. Er det noen i det hele tatt? :)

Julia Roberts glemte seg engang hun skulle på premiere, og fikk på pukkelen. Ellers synes jeg også det er fælt. En jente i klassen hadde det, og hvis noen minner meg på henne, så tenker jeg på det med en gang-isj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det med kroppshår plager meg vannvittig også, så kanskje vi skulle ta en session sammen ;o)

På henne har jeg klart å se forbi det, utolig nok, men hun har hynotisert med fra jeg så What's eating Gilbert Grape.

Ja... der nevnte du faktisk en film hvor hun overhodet ikke er så verst. Gilbert Grape! En forøvrig meget god film!

En session? Tja, jeg er ledig til søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser SDD anbefaler deg Directors Cut, det er jeg selvsagt fullstendig enig med ham i. Om du vil er det bare å sveive innom Stabekk så har jeg ett eksemplar, dog på Amerikansk system (ikke DVD)

Jeg har ikke DVD, ennå... Men filmen finnes vel i de fleste videosjapper nå, og på Bekkestua Seven Eleven får du 2 for 60.-

Jeg har forøvrig ganske mye frukt for tiden, plommer (snart overmodne, av den blå/lilla sorten) og glassepler. Interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparer for å komme i Guinness Rekordbok. Vil du ha sex med meg? *ler*

Da tror jeg ikke at jeg hadde _klart_ å ha sex med deg, og jeg hadde nok ikke hatt så lyst heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg ikke at jeg hadde _klart_ å ha sex med deg, og jeg hadde nok ikke hatt så lyst heller :)

Pøh. Du er akkurat så overflatisk som noen sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Roberts glemte seg engang hun skulle på premiere, og fikk på pukkelen. Ellers synes jeg også det er fælt. En jente i klassen hadde det, og hvis noen minner meg på henne, så tenker jeg på det med en gang-isj.

Det er nøyaktig mitt problem også.

Det er jo ikke det at det er verre enn å ta det bort, men jeg ser på damene på en helt annen måte når jeg har sett det en gang..

Jeg tenker på det med engang jeg ser dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Du er akkurat så overflatisk som noen sier.

Nope, men det med hår minner meg om urenslighet, damer som ikke er bevisst sitt eget utseende, osv...

Så det ligger dypere tanker bak det hele enn bare akkurat det å se håret.

Som sagt.. mulig jeg er litt rar på området, men vi har alle vårt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, men det med hår minner meg om urenslighet, damer som ikke er bevisst sitt eget utseende, osv...

Så det ligger dypere tanker bak det hele enn bare akkurat det å se håret.

Som sagt.. mulig jeg er litt rar på området, men vi har alle vårt! :)

Så da var damene urenslige på den tiden ingen barberte seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da var damene urenslige på den tiden ingen barberte seg?

Nope, og det ante meg at den ville komme, men udelikat synes jeg likevel det er.

Det er som sagt mulig at det er meg det er noe feil med som mener det her, men so be it...

Jeg kan trossalt ikke noe for at jeg mener det sånn, men det gjør jeg, uansett motargumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tør å kikke.. http://www.geocities.com/hair_pit/

Den sniker jeg meg glatt unna!

Rart ikke sant? Det at jeg faktisk ikke takler å se damer med hår under armene, men autentiske opptak av døde folk som er drept på de mest groteske måter, det svir seg ikke like mye inn i hjernen min som litt hår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...