Gå til innhold

Kjente par


Cmoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    27

  • rufsetufsa

    13

  • Velouria

    11

  • Cmoo

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg er intressert i epler ja, men jeg har overhodet _ingen_ plass i fryseren.. Er de gode til eplemoe og saft?

Jeg får bruke opp alt i fryseren denne helgen, og så komme til deg å plukke epler neste uke kanskje?

Nå har vi fått 7-11 på Stabekk også!

Vet du-jeg kan jo evt bare si fra, så dropper jeg av en pose epler når jeg kjører rundt omkring der du bor. Vi bor jo tross alt skremmende nær hverandre *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra. Svaret ble jo det samme... ;-)

Kan dere bidra med noen kjente par, når dere først har bebodd tråden?? He he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere bidra med noen kjente par, når dere først har bebodd tråden?? He he he....

Oooops. Kanskje ikke så mange, men vi har vel bidratt med andre lærerike ting?

-Hvor ofte bør man barbere kroppen for å beholde tenninga i et forhold, f.eks.

Og det er vel noe du har lurt på lenge...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere bidra med noen kjente par, når dere først har bebodd tråden?? He he he....

Ehmm

Henry and June, Mette Marit og Haakon, Märtha og Ari, Mikke og Minni, Knoll og Tott, Ask og Embla, Eva og Adam, Anïas Nin og Henry Miller, Ola og Kari, Gro og Kåre, Kjell Bjarne og Elling, Kjell Inge og Celina.

Jeg sender fler om jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooops. Kanskje ikke så mange, men vi har vel bidratt med andre lærerike ting?

-Hvor ofte bør man barbere kroppen for å beholde tenninga i et forhold, f.eks.

Og det er vel noe du har lurt på lenge...?

Ikke egentlig. Det vet jeg *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke egentlig. Det vet jeg *s*

Ok, da. Angelina og Billy Bob. Ehh, de er kanskje ikke par lenger.

Er Donald og Dolly nevnt? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du altså ikke truffet meg. Jeg kan tåle litt hår under armene på menn, men det er svært, svært lite. Gudskjelov har jeg en mann som er nesten hårløs både under armene, på leggene og i fjeset, så han slipper billig unna og det gjør jeg også.

Jeg er heldigvis ikke overgrodd av hår fra naturens side og når jeg nå sjekker under armene mine så kan det knapt være mer enn halvannen cm der, så det er lissom ikke noe mas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo _egentlig_ Vålenga supporter, siden det var de jeg så min første kamp med som 1 åring ;o)

Men alle har jo visst at Frisk har vært på vei oppover de siste 4-5 årene, så det var liksom litt deilig å få rett på det!

Jeg gleder meg til å gå på hockeykamper i år. Sannsynligvis som tilskuer, og ikke som vakt.

Blir litt artigere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...