Gå til innhold

Kjente par


Cmoo

Anbefalte innlegg

Den sniker jeg meg glatt unna!

Rart ikke sant? Det at jeg faktisk ikke takler å se damer med hår under armene, men autentiske opptak av døde folk som er drept på de mest groteske måter, det svir seg ikke like mye inn i hjernen min som litt hår...

Flaks for deg at jeg forstår deg 100 %.

Jeg har en greie med tånegler, og selv George Clooney hadde mistet glansen om det viste seg at han hadde laaange negler på tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    27

  • rufsetufsa

    13

  • Velouria

    11

  • Cmoo

    10

Mest aktive i denne tråden

Nope, og det ante meg at den ville komme, men udelikat synes jeg likevel det er.

Det er som sagt mulig at det er meg det er noe feil med som mener det her, men so be it...

Jeg kan trossalt ikke noe for at jeg mener det sånn, men det gjør jeg, uansett motargumenter.

Ja, men ikke snakk om urenslighet, kall det heller det det er.

Noe som gjør at du mister lysten, fullt akseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks for deg at jeg forstår deg 100 %.

Jeg har en greie med tånegler, og selv George Clooney hadde mistet glansen om det viste seg at han hadde laaange negler på tærne.

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er sånn, for jeg ser jo selv hvor vilt det høres ut..

Menmen.. vi har vel alle våre ting som vi rett og slett ikke takler, og for meg er det noe så banalt som hår under armene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke snakk om urenslighet, kall det heller det det er.

Noe som gjør at du mister lysten, fullt akseptabelt.

Udelikat kan jeg kalle det, og helt klart noe som ikke bare gjør så jeg mister lysten, men noe som gjør så jeg mister lysten på den jenta permanent..

Det er det so mer litt skremmende med det hele, for der kan jeg jo før eller siden gå på en smell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Udelikat kan jeg kalle det, og helt klart noe som ikke bare gjør så jeg mister lysten, men noe som gjør så jeg mister lysten på den jenta permanent..

Det er det so mer litt skremmende med det hele, for der kan jeg jo før eller siden gå på en smell :)

Du tenker deg i en situsjon hvor du har et langvarig forhold.

Så kommer dama hjem fra hyttetur med hår under armene, og VIPS! Sexlysten er borte!?

*erter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke DVD, ennå... Men filmen finnes vel i de fleste videosjapper nå, og på Bekkestua Seven Eleven får du 2 for 60.-

Jeg har forøvrig ganske mye frukt for tiden, plommer (snart overmodne, av den blå/lilla sorten) og glassepler. Interessert?

Jeg er intressert i epler ja, men jeg har overhodet _ingen_ plass i fryseren.. Er de gode til eplemoe og saft?

Jeg får bruke opp alt i fryseren denne helgen, og så komme til deg å plukke epler neste uke kanskje?

Nå har vi fått 7-11 på Stabekk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tenker deg i en situsjon hvor du har et langvarig forhold.

Så kommer dama hjem fra hyttetur med hår under armene, og VIPS! Sexlysten er borte!?

*erter*

Neida, det er noe annet.

Jeg tenker ikke her på ukes hår, og jeg forventer da ikke at dama skal shave armene hver dag (vet ikke hva som er vanlig), så litt hårstubber er selvsagt noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er noe annet.

Jeg tenker ikke her på ukes hår, og jeg forventer da ikke at dama skal shave armene hver dag (vet ikke hva som er vanlig), så litt hårstubber er selvsagt noe annet.

*puh*

Slitsomt å barbere for ofte, vet du. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puh*

Slitsomt å barbere for ofte, vet du. :-)

Det forstår jeg, men det var ikke det jeg mente heller :)

Man ser forskjellen på hårstubber og hår og jeg forventer selvsagt ikke glattbarberte armhuler hver dag!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er intressert i epler ja, men jeg har overhodet _ingen_ plass i fryseren.. Er de gode til eplemoe og saft?

Jeg får bruke opp alt i fryseren denne helgen, og så komme til deg å plukke epler neste uke kanskje?

Nå har vi fått 7-11 på Stabekk også!

Det eneste dere da mangler på Stabæk er et bra fotball lag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg, men det var ikke det jeg mente heller :)

Man ser forskjellen på hårstubber og hår og jeg forventer selvsagt ikke glattbarberte armhuler hver dag!

:)

Armhulene er ikke det verste å barbere ofte, for de går fort. Det er verre med andre ting. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armhulene er ikke det verste å barbere ofte, for de går fort. Det er verre med andre ting. :-)

Jeg overlever stubber på andre ting også, om du snakker om mellom beina, men da snakker vi igjen om _stubber_ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste dere da mangler på Stabæk er et bra fotball lag! :)

Det vi egentlig mangler er en bra cafe som er galleri, bokcafe og konsertlokale. Men det er jo ikke langt til byen, så vi overlever enn så lenge.

Gudskjelov så er det ingen i vår husstand som liker sport, det og kroppshår er det værste jeg vet!

Jeg kan stikke på en hockekamp, men hater menn, og kvinner for den saks skyld, som sitter klisstret foran skjermen med kroppshårene sine og "klikker" om noen skulle være så uheldig å si ett pip, når det er sport på TV. *grrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg overlever stubber på andre ting også, om du snakker om mellom beina, men da snakker vi igjen om _stubber_ :)

Hvor ofte barberer du deg selv under armene og sånn da? Antar at ditt kroppshår vokser like fort som kvinnelig kroppshår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi egentlig mangler er en bra cafe som er galleri, bokcafe og konsertlokale. Men det er jo ikke langt til byen, så vi overlever enn så lenge.

Gudskjelov så er det ingen i vår husstand som liker sport, det og kroppshår er det værste jeg vet!

Jeg kan stikke på en hockekamp, men hater menn, og kvinner for den saks skyld, som sitter klisstret foran skjermen med kroppshårene sine og "klikker" om noen skulle være så uheldig å si ett pip, når det er sport på TV. *grrr*

Hockey er kult, og nå starter snart sesongen igjen!

Skal nok se om ikke Frisk klarer å stikke av med både seriegull og bøtta i år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte barberer du deg selv under armene og sånn da? Antar at ditt kroppshår vokser like fort som kvinnelig kroppshår.

Det skulle være mitt neste trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte barberer du deg selv under armene og sånn da? Antar at ditt kroppshår vokser like fort som kvinnelig kroppshår.

Jeg barberer kølla ca 1 gang i uka, men det avhenger av situasjonen. Dog aldri mindre enn 1 gang per uke.

Tryne barberer jeg bare når jeg føler for det, og stort sett bare hvis jeg skal noe. 1-2 ganger i uka.

Legger og arhuler shaver jeg ikke, men jeg har ikke så jævla mye hår under der, og så vidt jeg har forstått har jeg ikke møtt noen jenter som ikke liker hår under armene.

Gjør jeg det så shaver jeg dem gladelig, om hun vil at jeg skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer kølla ca 1 gang i uka, men det avhenger av situasjonen. Dog aldri mindre enn 1 gang per uke.

Tryne barberer jeg bare når jeg føler for det, og stort sett bare hvis jeg skal noe. 1-2 ganger i uka.

Legger og arhuler shaver jeg ikke, men jeg har ikke så jævla mye hår under der, og så vidt jeg har forstått har jeg ikke møtt noen jenter som ikke liker hår under armene.

Gjør jeg det så shaver jeg dem gladelig, om hun vil at jeg skal gjøre det.

Da har du altså ikke truffet meg. Jeg kan tåle litt hår under armene på menn, men det er svært, svært lite. Gudskjelov har jeg en mann som er nesten hårløs både under armene, på leggene og i fjeset, så han slipper billig unna og det gjør jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockey er kult, og nå starter snart sesongen igjen!

Skal nok se om ikke Frisk klarer å stikke av med både seriegull og bøtta i år! :)

Jeg er jo _egentlig_ Vålenga supporter, siden det var de jeg så min første kamp med som 1 åring ;o)

Men alle har jo visst at Frisk har vært på vei oppover de siste 4-5 årene, så det var liksom litt deilig å få rett på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...