Gå til innhold

Smerter på Penishode/ Trang forhud


Gjest Psevdonymus

Anbefalte innlegg

Gjest Psevdonymus

Smerter på Penishode/ Trang forhud

Jeg vet ikke om dette er rett forum, men jeg håper du/dere kan hjelpe meg.

Jeg har en fast partner, og vi har et problem i sexlivet. Det gjelder et problem jeg har hatt så lenge jeg kan huske, og jeg er en mann på 21 år. Det gjør vondt hvis jeg (eller min partner) tar på penishodet, altså hvis forhuden er dratt tilbake.

Dette virker ikke direkte relatert til at jeg har litt trang forhud. Det kan nemlig også gjøre vondt når jeg/hun tar på penishodet når forhuden er på. Helt ytterst på tuppen gjør det ikke vondt. Penishodet er mørkere i farge lengere nede enn oppe.

Den eneste måten det egentlig er godt for meg, er når forhuden er på, og det gjør sexlivet ganske begrenset.

Det jeg egentlig lurer på er om du har hørt om noe lignende før, og i såfall om det finnes noe jeg kan gjøre. Jeg er nervøs hvis du svarer at det eneste alternativet er en operasjon. Jeg vet hva jeg har, men ikke hva jeg får...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ArneONymus

Den er sannsynligvis veldig følsom på selve hodet siden den alltid ligger under forhuden. Prøv å dra forhuden tilbake etter dusj og toalett-besøk o.l. og la penishodet bli vant til å ikke være beskyttet over tid. Det gjorde susen for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Jeg er dessverre usikker på hva som er årsaken til at penishodet er såvidt ømt, og foreslår at du kontakter legen din for en vurdering.

Kredittkortet ditt er ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...