Gå til innhold

hoven leppe og tunge


lif

Anbefalte innlegg

Jeg hovner plutselig opp i halve overleppa på den ene eller andre siden eller i halve tunga. Dette er snakk om firedobling. Er det noen andre som har vært bort i dette, i så fall er det farlig og hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

de gangene jeg hovner opp sånn er det fordi jeg får ett kraftig anfall av elveblest, og det kan være opp til to ganger i døgnet

Hvis du ikke har noen form for utslett tror jeg ikke det er det(les om elveblest på doktor online)

Hvis det er det så kan det være farlig ,for det kan hovne opp i halsen også.

Hos meg begynner det med utslett,kløe og kiling i halsen og så begynner jeg og hoste pga hevelse

Jeg er ganske hardt rammet og må ha adrenalin sprøyte med meg overalt.

Men ikke bekymre deg for mye ,kanskje det bare er noe forbigående.

Har du hatt dette lenge ?

Hvis du har denne kroniske sykdommen og ikke vet noe så kan du godt sende meg en mail, for jeg har igjen vært hos spesialisten og fått masse svar...

Min adresse er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Dete høres ut som Quinckes ødem, ein form for elveblest der over-og underhuden hovnar opp. Det kan skuldast anten stress eller allergi. Du bør få tatt allergitestar for å sjekke om det er allergi mot noko. Hvis det er stressbetinga er det lurt å legge merke til når du får desse symptoma, og prøve å unngå desse situasjonane. Eg har hatt diagnisen QØ i nokre år og veit eindel om dette etterkvart, så eg står gjerne til disposisjon om du har behov for det. Helsing Kari. E-postadr: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...