Gå til innhold

Jeg overlevde :o)


fudge

Anbefalte innlegg

Trodde en stund der at jeg ikke skulle komme til å klare det, men i går var jeg der altså - på SMI.

Vi dro litt tidlig så vi hadde tid til å se hvor det var - gå bort derfra litt og ta en røyk eller tre før vi gikk inn.

Så til slutt var klokka der...

Inn den digre, tunge døra og så inn en litt mindre en.

Trappa var uendelig lang og det virket som en mil mellom hvert trinn. Når vi kom så langt opp at jeg så døra, tenkte jeg bare at det her klarer jeg ikke. Magen var i totalopprør og bena som gelé. Hadde ikke sambo vært der og puffet litt hadde jeg snudd tvert og stormet ned trappa igjen.

Endelig på innsiden av døren stod vi og ventet på hun vi hadde en avtale med. Ei kjempekoselig dame! Hun bød oss på kaffe eller noe annet å drikke og skulle vise oss litt rundt.

Jeg så ingenting annet enn gulvbelegget, og nå kan jeg ikke en gang huske hvordan det så ut, men jeg lurer på om det ikke var en lys, gul farge.

Så ble vi vist inn på et samtalerom. Jeg prøvde så godt jeg kunne å synke ned i sofaputene, men klarte liksom ikke gjemme meg godt nok til tross for at jeg følte meg på størrelse med en ert.

Sambo tok av seg det meste av snakkingen, heldigvis. Men etterhvert klarte jeg i det minste å svare på noen av de spørsmålene som ble rettet til meg. Vi fikk en del info om senteret, om tilbud og sånt.

Jeg var lettet over at det ikke var så mye snakk om _meg_. Og det som var, tok sambo seg av. Hun var så utrolig gjestfri og koselig hun vi snakket med, og et par ganger turde jeg til og med å møte øynene hennes!

Jeg fikk stadig høre hvor modig det var av meg å komme dit... Jeg?? Jeg som satt der og var så livredd? Jeg følte meg alt annet enn tøff og modig! Men nå, når jeg tenker på hvor vanskelig det var å ta kontakt, hvor mye mot som skulle til for å få en avtale og hvor mye krefter jeg brukte på å gå opp trappen, så var det kanskje litt modig likevel?

Etter hva som virket som 5 evigheter tilbød hun oss en ny samtale. Vi fant ut at det beste var om vi ringte henne når jeg følte meg klar igjen, for tanken på å få en ny dato å grue meg til helt med det samme var ikke så tiltalende.

Resten av omvisningen får vi heller ta igjen neste gang, for akkurat da var fudge rimelig segneklar og lengtet ut i frisk luft.

Nå, 24 timer etter, har inntrykkene fått satt seg og jeg sitter igjen med en god mestringsfølelse :o) Jeg har prestert noe!

Jeg er glad for at vi dro, og jeg ser ikke bort i fra at det blir flere turer.

En diger dørstokk er krysset og jeg har nok en gang overrasket meg selv og bevist at ting ER mulig!

Tusen tusen takk til alle dere som støttet og oppmuntret meg i mitt forrige innlegg! Jeg har ikke fått takket dere, for det har vært litt vanskelig, men TUSEN TAKK!

Og til min kjære Sleipner - tusen takk for at du var med meg i går og holdt meg oppe. Og for at du er der, hver dag.

Dette ble fryktelig langt, men.. det var en fryktelig lang time. Takk at du kom til slutten likevel :o)

*klemmer hele hurven*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nesten ikke ord...!!

Jeg kjenner i hele kroppen hvor tøft det må ha vært!!

-Er kjempeglad for at du klarte det, fudge!!

Du ER modig!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ikke du kan og klarer når viljen og ønsket er der:-)

Du har vært kjempeflink! Vet det tar haugevis av krefter

og følelser, men du klarte det! Nyt den mestringen - la

den gi deg energi til å mestre alt du ønsker og vil. Du vet...

den største frykten vi har...er jo egentlig mot oss selv...våre

følelser...overvinnes det så er er det nesten ingenting vi ikke

kan mestre:) You keep up the good work med eller uten

non-stop:o)

Klems fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...