Gå til innhold

Orker ikke dette her...


Devania

Anbefalte innlegg

Har lyst til å våkne en morgen, og innse at alt bare var en vond drøm... Tør ikke sove lenger av frykt for hva som kan skje mens jeg sover. Våkne enda en gang av at noen holder meg nede og knuser hele min verden.

Tar det aldri slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig igjen i det her. Har vært gjennomlange perioder med minimalt med søvn fordi jeg blir livredd med en gang jeg legger meg.

Men så kommer det også bedre perioder der man slapper bedre av, og som det tar lengre tid mellom hver gang man tenker på det som har skjedd. Kanskje du trenger hjelp for å komme deg dit...? Det er ikke alt man klarer å gjøre alene heller.

Har du en mann/samboer? I så fall, hva med å la han ligge og stryke på deg om kveldene, få deg til å føle deg trygg..? Det hjelper meg i hvert fall.

Lykke til!

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...