Gå til innhold

Hvordan få svar?


ichtis

Anbefalte innlegg

Sorry at jeg ikke kommenterer saken "deres", jeg kan liksom ikke gjøre så mye med det, men jeg har "gutte-venner"som ble misbrukt og hadde ønsket jeg hadde mer info om hva dette gjør med en mann i voksen alder? Jeg er da kvinne og ikke alt er likt...Kan noen gi meg svar???? Takk ellers til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg vet ikke om det er så mange her inne som har noen særlig erfaring med den problemstillingen du skriver om. Jeg tror heller ikke at Grete har ekspertise på det området.

Men jeg legger i alle fall igjen noen tlf.nr. her til folk som helt sikkert vet mye mer om det:

Lykke til!

Incestsenter for menn (IFM) Oslo - Tel. 22424202

Rådgivningskontoret for menn, Tønsberg - Tel. 33318750

Krisesenter for menn - Mob.nr 91805 595

Nasjonalt Ressurssenter for Seksuelt Misbrukte Barn

www.nrsb.oslo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt guttevenner som har blitt misbrukt og det har jeg angret bittert på.

Hvorfor det? Jeg opplever faktisk at mine beste venner er akkurat disse. Jeg er 100% trygge hos dem, de missforstå ikke, er kjempeydmykke (skrives det slik?) og har tid til å snakke. P.G.A. at de self har blitt såret så dybt, har de mye mer følelser enn mange andre menn. Kanshje det er bare i dette tilfelle? Jeg tror at det kan være annerledes...Mine brødre er ikke slik heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick nå

Hvorfor det? Jeg opplever faktisk at mine beste venner er akkurat disse. Jeg er 100% trygge hos dem, de missforstå ikke, er kjempeydmykke (skrives det slik?) og har tid til å snakke. P.G.A. at de self har blitt såret så dybt, har de mye mer følelser enn mange andre menn. Kanshje det er bare i dette tilfelle? Jeg tror at det kan være annerledes...Mine brødre er ikke slik heller....

Fordi min beste venn misbrukte sønnen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...