Gå til innhold

Jeg må også bare..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...selv om filmen selvsagt er "gammel", så er den definitivt en av de bedre som noensine er produsert.

Lock, Stock And Two Smoking Barrels!

Satan for en film, og man kan rett og slett ikke se den for mange ganger. Det er ikke mulig.

Så dir.cut, nå, og den er simpelthen hærlig!

Cmoo: Om du ikke har sett den enda så vet du selvsagt hva du har å gjøre!

Etter den kan dere se Snatch! Ikke like bra, men helt i henhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • rufsetufsa

    14

  • kie

    7

  • Tanya1365380060

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Du er altså syk enda, som sitter inne og ser den ene filmen etter den andre...?! :-)

Jupp, syk og psyk, og nå er jeg jaggu på jobb også.

Du får komme og besøke meg her, da vettu. Kan by på kaffe og Djevelens Advokat på TVN, sånn ved halv 10-tiden!

Ta med godis og brus (jeg har farris!).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmmm jeg holder en knapp på den grønne mil....Det må være en av de nydeligste filmene jeg har sett!!

En meget god film, det har du helt rett i.

Men den er jo i en helt annen kategori enn Lock, Stock.... og sammenligner man de to filmene, på tvers av genre, så er det ingen tvil om hvilken av dem som er den overlegent beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

En meget god film, det har du helt rett i.

Men den er jo i en helt annen kategori enn Lock, Stock.... og sammenligner man de to filmene, på tvers av genre, så er det ingen tvil om hvilken av dem som er den overlegent beste! :)

Tenk jeg har ikke sett lock stock....Er ikke det en skam???

*smekker fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk jeg har ikke sett lock stock....Er ikke det en skam???

*smekker fingre*

Det er en skam.

Gå inn på www.play.com og bestill director's cut utgaven med det samme, selv om du bør være noe stø i engelsk for å se den, da gutta snakker jævla raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen av dem.

Men det er mulig jeg gjør det nå, selvsagt ;-)

Selvsagt! :)

Få med deg Moulin Rouge også.

Det er en artig liten film, med fin musikk og flott skuespill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det er en skam.

Gå inn på www.play.com og bestill director's cut utgaven med det samme, selv om du bør være noe stø i engelsk for å se den, da gutta snakker jævla raskt.

Er da stø i engelsken...Gubben har innredet kjelleren med videokanon og lerret..Henter ned masse filmer fra internett før de komme på kino i norge...

Alt dette er jo uten tekst så...

Det var litt moro å se spiderman og scorpion king før de fleste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt! :)

Få med deg Moulin Rouge også.

Det er en artig liten film, med fin musikk og flott skuespill!

Har sett MR.

Ikke så bra som folk skal ha det til, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett MR.

Ikke så bra som folk skal ha det til, synes jeg.

Du klarer ikke å se skjønnheten i filmen, rett og slett fordi filmen blir for "unormal" for deg! :)

Folk som elsker film liker ofte den filmen, mens folk som ikke fasineres like mye av film som det f.eks. jeg gjør, ikke liker den.

Det er min teori! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da stø i engelsken...Gubben har innredet kjelleren med videokanon og lerret..Henter ned masse filmer fra internett før de komme på kino i norge...

Alt dette er jo uten tekst så...

Det var litt moro å se spiderman og scorpion king før de fleste.....

Det er tekst på filmen, men det er sånn tekst for de døve, ergo står det når noen ringer på en dør, osv.

Det var faktisk ikke videre plagsomt!

Uansett hvor stø du er i engelsk kan det være problematisk å se denne filmen, grunnet mange dialekter, ekstremt rask tale, osv, men dette utgjør ikke noe problem når det er tekstmuligheter.

Den er enorm, så skaff deg den med engang.

Tror jeg betalte £13.99 for den, og det er inklusive frakt.

Bestill den i dag, og du har den i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer ikke å se skjønnheten i filmen, rett og slett fordi filmen blir for "unormal" for deg! :)

Folk som elsker film liker ofte den filmen, mens folk som ikke fasineres like mye av film som det f.eks. jeg gjør, ikke liker den.

Det er min teori! :)

Evt. hadde det hjulpet å se den uten å trykke på pauseknappen "ørten" ganger fordi en eller annen unge skal ha et eller annet.

En tur på kino med gubben står høyt på ønskelista her i gården. Tenk å se en hel film uavbrutt og med "ordentlig lyd"...

Jeg var filmelsker en gang i tiden jeg også. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det er tekst på filmen, men det er sånn tekst for de døve, ergo står det når noen ringer på en dør, osv.

Det var faktisk ikke videre plagsomt!

Uansett hvor stø du er i engelsk kan det være problematisk å se denne filmen, grunnet mange dialekter, ekstremt rask tale, osv, men dette utgjør ikke noe problem når det er tekstmuligheter.

Den er enorm, så skaff deg den med engang.

Tror jeg betalte £13.99 for den, og det er inklusive frakt.

Bestill den i dag, og du har den i løpet av neste uke.

Hvis jeg titter i dvd samlinga til gubben er det ikke umulig at jeg finner den der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Fight Club!

:)

Ja, den er god, men ikke så god som alle sier. Mener nå jeg..:)

Den beste filmen til Brad Pitt må jeg faktisk si at at Legends Of The Fall.

Den er vannvittig bra.

Ja, og så seven, selv om ikke den viser hans skuespillerprestasjoner på lik linje som Legends... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...