Gå til innhold

Jeg må også bare..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Ja, den er god, men ikke så god som alle sier. Mener nå jeg..:)

Den beste filmen til Brad Pitt må jeg faktisk si at at Legends Of The Fall.

Den er vannvittig bra.

Ja, og så seven, selv om ikke den viser hans skuespillerprestasjoner på lik linje som Legends... :)

Den har jeg ikke sett, gitt. Men Seven er selvsagt veldig bra.

Synes nå Fight Club er et mesterverk, jeg..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • rufsetufsa

    14

  • kie

    7

  • Tanya1365380060

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Evt. hadde det hjulpet å se den uten å trykke på pauseknappen "ørten" ganger fordi en eller annen unge skal ha et eller annet.

En tur på kino med gubben står høyt på ønskelista her i gården. Tenk å se en hel film uavbrutt og med "ordentlig lyd"...

Jeg var filmelsker en gang i tiden jeg også. ;-)

Tips: Se de gode filmene etter at ungene har lagt seg. Det fortjener en film som Moulin Rouge.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, syk og psyk, og nå er jeg jaggu på jobb også.

Du får komme og besøke meg her, da vettu. Kan by på kaffe og Djevelens Advokat på TVN, sånn ved halv 10-tiden!

Ta med godis og brus (jeg har farris!).

:)

Hadde vært hyggelig, men jeg synes ikke Djevelens Advokat er særlig bra.

Hvor jobber du da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke sett, gitt. Men Seven er selvsagt veldig bra.

Synes nå Fight Club er et mesterverk, jeg..

:)

Ja, den er svært bra, men ikke det mesterverket mange vil ha det til. Mener nå jeg, men jeg bør kanskje se den igjen.

Du bør se Legends Of The Fall, selv om du vel synes jeg er usjarmerende romantisk når jeg sier at det er en av mine favorittfilmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig, men jeg synes ikke Djevelens Advokat er særlig bra.

Hvor jobber du da? ;-)

Det vil jeg selvsagt ikke si :)

Jeg liker den filmen, jeg. Digger Al sin rolle i den filmen.

En av hans beste, og det sier litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Selvsagt! :)

Få med deg Moulin Rouge også.

Det er en artig liten film, med fin musikk og flott skuespill!

Enig med at det var en artig film! Men har aldri fått sett den ordentlig liksom..så den med eksen, som absolutt ikke har sans for litt spesielle filmer, ihvertfall ikke musikaler, så han ble rett og slett sur da han så hva jeg hadde leid, og satt og bannet og sukket gjennom hele filmen..UTROLIG irriterende og det fikk han høre for å si det sånn..;)

Huff, jeg har en tendens til å se film med mennesker som ikke forstår film i det heletatt..eller kanskje det bare er meg det er noe galt med?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den er svært bra, men ikke det mesterverket mange vil ha det til. Mener nå jeg, men jeg bør kanskje se den igjen.

Du bør se Legends Of The Fall, selv om du vel synes jeg er usjarmerende romantisk når jeg sier at det er en av mine favorittfilmer :)

Jeg vet jo at du er en stor skapromantiker, så det kom ikke som noe sjokk akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt! :)

Få med deg Moulin Rouge også.

Det er en artig liten film, med fin musikk og flott skuespill!

Huff, Moulin Rouge var fryktelig treg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at det var en artig film! Men har aldri fått sett den ordentlig liksom..så den med eksen, som absolutt ikke har sans for litt spesielle filmer, ihvertfall ikke musikaler, så han ble rett og slett sur da han så hva jeg hadde leid, og satt og bannet og sukket gjennom hele filmen..UTROLIG irriterende og det fikk han høre for å si det sånn..;)

Huff, jeg har en tendens til å se film med mennesker som ikke forstår film i det heletatt..eller kanskje det bare er meg det er noe galt med?:)

Jeg forstår frustrasjonen. Det å se en film med noen som overhodet ikke har greie på film, og du vet at de syter så fort man skrur på en film med en litt dypere mening i enn hva Rambo har, det er mildt sagt frustrerende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Se de gode filmene etter at ungene har lagt seg. Det fortjener en film som Moulin Rouge.. :)

Hehe..

Problemet er at de til tider kommer opp igjen. I allefall i vinterhalvåret når det "alltid" er en som er sjuk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg selvsagt ikke si :)

Jeg liker den filmen, jeg. Digger Al sin rolle i den filmen.

En av hans beste, og det sier litt :)

Så jeg skal dra og ringe på alle dørene i Asker for å finne deg? Eller var det ingen seriøs invitasjon? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg forstår frustrasjonen. Det å se en film med noen som overhodet ikke har greie på film, og du vet at de syter så fort man skrur på en film med en litt dypere mening i enn hva Rambo har, det er mildt sagt frustrerende! :)

Ja, der sa du det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, Moulin Rouge var fryktelig treg...

Jeg syntes den var fryktelig bra :)

Kanskje det er den romantiske siden av meg som trer fram i dagslys når jeg ser slike filmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Problemet er at de til tider kommer opp igjen. I allefall i vinterhalvåret når det "alltid" er en som er sjuk ;-)

Hmm.. det tror jeg at jeg skal holde hemmelig for mannen min, ellers blir det ingen barn her i huset..!

Vi ser film hver kveld, og det må vi nok fortsette med. Jaja, vi får lage et lydisolert rom så vi ikke hører om ungen bæljer, hehe :)

(Uff da, den var stygg, håper ikke hun som hadde det problemet leser her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Moulin Rouge var fryktelig treg...

Den må vel være det motsatte av treg? Synes tempoet i den filmen var til å bli andpusten av, jeg..

Ikke selve handlingen selvsagt, men den var ikke akkurat poenget med filmen, for min del ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg skal dra og ringe på alle dørene i Asker for å finne deg? Eller var det ingen seriøs invitasjon? ;-)

Jeg er ikke Asker :)

Så det så! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Du må nok begynne å se filmer med mer fornuftige mennesker! :)

Ja, må nok det, så slipper jeg disse endeløse frustasjonene hver gang jeg ser film..er det noen spesielt fornuftige mennesker du har i tankene..?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...