Gå til innhold

Jeg må også bare..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Hmm.. det tror jeg at jeg skal holde hemmelig for mannen min, ellers blir det ingen barn her i huset..!

Vi ser film hver kveld, og det må vi nok fortsette med. Jaja, vi får lage et lydisolert rom så vi ikke hører om ungen bæljer, hehe :)

(Uff da, den var stygg, håper ikke hun som hadde det problemet leser her...)

*flirer*

Ja, men så har alle våre infeksjonsutløst astma også da, så det er litt mer enn "normalt" på kvelder/netter i vinterhalvåret.

I tillegg har noen en tendens til å bli sengevætere i dårlige perioder.

Heldigvis vokser de de verste symptomene av seg etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • rufsetufsa

    14

  • kie

    7

  • Tanya1365380060

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Bærum, da. Tror jeg står over, hvis du ikke forteller hvor du er. ;-)

Jeg forteller da ikke sånt på nettet, der går faktisk grensen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må nok det, så slipper jeg disse endeløse frustasjonene hver gang jeg ser film..er det noen spesielt fornuftige mennesker du har i tankene..?;)

Jeg er spesielt fornuftig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg er spesielt fornuftig! :)

Så du er det du da...får vel se en film med deg en dag jeg da, siden du er så spesielt fornuftig tenker jeg på..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer*

Ja, men så har alle våre infeksjonsutløst astma også da, så det er litt mer enn "normalt" på kvelder/netter i vinterhalvåret.

I tillegg har noen en tendens til å bli sengevætere i dårlige perioder.

Heldigvis vokser de de verste symptomene av seg etterhvert :-)

Våre barn skal selvsagt være perfekte fra den dagen de kommer til verden, så dette blir nok ikke noe problem for oss.

Neida kie, man kan nok ikke leve presis som før når familien blir større.. Det viktigste er jo at barna får det de trenger. Man kan ikke noe annet enn å la dem styre livet sitt noen år, det er vel litt derfor vi får dem også... :)

Det hørtes slitsomt ut med den astmaen -får håpe du ikke sliter deg helt ut i høst og vinter med studier og syke barn i tillegg. Du må være sterk som setter i gang med studier i den situasjonen. Stå på!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du er det du da...får vel se en film med deg en dag jeg da, siden du er så spesielt fornuftig tenker jeg på..;)

Jeg er spesielt fornuftig. Den ting er det ikke å stikke under en stol! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre barn skal selvsagt være perfekte fra den dagen de kommer til verden, så dette blir nok ikke noe problem for oss.

Neida kie, man kan nok ikke leve presis som før når familien blir større.. Det viktigste er jo at barna får det de trenger. Man kan ikke noe annet enn å la dem styre livet sitt noen år, det er vel litt derfor vi får dem også... :)

Det hørtes slitsomt ut med den astmaen -får håpe du ikke sliter deg helt ut i høst og vinter med studier og syke barn i tillegg. Du må være sterk som setter i gang med studier i den situasjonen. Stå på!!

:)

Takk :-)

Synes egentlig det bør telle som praksis, jeg da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du sagt det per mail? ;-)

Jeg vet ikke.. akkurat nå mistenker jeg alle dere jeg kjenner godt, ihvertfall dere som er online nå, til å være den personen på overgrepsforumet som er sint på meg, så jeg blir nesten skeptisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-)

Synes egentlig det bør telle som praksis, jeg da ;-)

Det har du sannelig helt rett i!

Det hadde jammen vært et slag for kvinner -å få likestilt den praksisen med annen praksis i helsesektoren.. Der har du en fin kampsak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke.. akkurat nå mistenker jeg alle dere jeg kjenner godt, ihvertfall dere som er online nå, til å være den personen på overgrepsforumet som er sint på meg, så jeg blir nesten skeptisk :)

Overgrepsforum? Du roter deg nå inn overalt.

Hvis du stoler på meg, sender du en mail. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgrepsforum? Du roter deg nå inn overalt.

Hvis du stoler på meg, sender du en mail. *s*

Stoler på deg, og det hadde jeg selvsagt gjort selv om du var den personen jeg diskuterer med der inne :)

Er trossalt lov til å være uenige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke.. akkurat nå mistenker jeg alle dere jeg kjenner godt, ihvertfall dere som er online nå, til å være den personen på overgrepsforumet som er sint på meg, så jeg blir nesten skeptisk :)

Hva får jeg for å ikke fortelle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forteller da ikke sånt på nettet, der går faktisk grensen! :)

Ingenting, og du ville aldri fortalt noe sånt uansett :)

Kjenner deg da såpass godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler på deg, og det hadde jeg selvsagt gjort selv om du var den personen jeg diskuterer med der inne :)

Er trossalt lov til å være uenige.

Hmmm, ser ikke at jeg har fått mail. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis massasje til deg også, kom bare innom jobben min. *ler*

Wow er du massør?! Jeg ELSKER massasje.. er helt avhengig. Plager livet av mannen min med mas, men økonomien tillater ikke akkurat å gå til massør an gang i uken så jeg får tilfredsstilt meg.

Nå bør SierDuDet passe seg, for jeg er kanskje villig til å selge deg litt opplysninger for massasje, ja. Det er helt klart!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, ser ikke at jeg har fått mail. ;-)

Jeg rekker jo ingenting, jeg får jo trossalt innlegg på innlegg her, så jeg svarer kontinuerlig på andre ting..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...