Gå til innhold

Jeg må også bare..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Du må IKKE be henne drikke mer, herregud. Jeg vil jo og ha en fest, ikke bare passe på henne:-)

Drekk dere fulle. Stikk ut. Gjør alt som er galt, og ha det gøy.

Skriv gjerne om alt det gale dere gjorde når dere kommer hjem i natt.

Ikke vent til å i morgen med å skrive det gale dere har gjort, for da er dere blitt edru og utelukker viktige detaljer! :)

Hehe.. I know..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • rufsetufsa

    14

  • kie

    7

  • Tanya1365380060

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg syntes den var fryktelig bra :)

Kanskje det er den romantiske siden av meg som trer fram i dagslys når jeg ser slike filmer :)

Det var artig at gamle "schlägere" kom i ny drakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var artig at gamle "schlägere" kom i ny drakt.

Hehe. Drikker du på jobb? Eller er det kanskje jeg som gjør det? Nå.

Nei, du hørte vel mange gamle låter som kom i ny "drakt" i Moulin Rouge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den!!! Dødsbra, det må jeg si.

Ellers kom hjem hjem for en liten stund siden, etter å ha sett "Minority Report". Og den digget jeg også! Litt i stil med A.I., egentlig, og den hadde få dødpunkter, og en bra handling som hele tiden holdt tempoet. I like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett den!!! Dødsbra, det må jeg si.

Ellers kom hjem hjem for en liten stund siden, etter å ha sett "Minority Report". Og den digget jeg også! Litt i stil med A.I., egentlig, og den hadde få dødpunkter, og en bra handling som hele tiden holdt tempoet. I like!

I utgangspunktet så har jeg ikke så mye til overs for den slags filmer, og dette er en Science fiction film, ikke sant?

Jeg likte for øvrig ikke A1. Det eneste bra med den filmen var skuespillet til unge Haymond (er det ikke det han heter?), han er fenomenal og burde vunnet oscar for sin rolle i The Sixth Sence.

Men ellers var filmen til å sove av...

Bra du liker Lock, Stock.. da det definitivt er en av mine favoritter.

Du har sett The Usuall Suspects?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet så har jeg ikke så mye til overs for den slags filmer, og dette er en Science fiction film, ikke sant?

Jeg likte for øvrig ikke A1. Det eneste bra med den filmen var skuespillet til unge Haymond (er det ikke det han heter?), han er fenomenal og burde vunnet oscar for sin rolle i The Sixth Sence.

Men ellers var filmen til å sove av...

Bra du liker Lock, Stock.. da det definitivt er en av mine favoritter.

Du har sett The Usuall Suspects?

Klabert!! Den så jeg på kino. Det var vel da jeg fikk sansen for Kevin Spacey.

Jeg liker science-fiction-filmer godt, og elsker når de viser frem morsomme tekniske finesser og duppedingser. Og filmen jeg så i kveld var utrolig vellaget!

Har du sett "51st state"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klabert!! Den så jeg på kino. Det var vel da jeg fikk sansen for Kevin Spacey.

Jeg liker science-fiction-filmer godt, og elsker når de viser frem morsomme tekniske finesser og duppedingser. Og filmen jeg så i kveld var utrolig vellaget!

Har du sett "51st state"?

Nei, har ikke sett den? Er den bra?

Jeg fikk også sansen for Spacey etter den filmen, og har vel sett den ett dusin ganger nå. Den blir bare bedre og bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klabert!! Den så jeg på kino. Det var vel da jeg fikk sansen for Kevin Spacey.

Jeg liker science-fiction-filmer godt, og elsker når de viser frem morsomme tekniske finesser og duppedingser. Og filmen jeg så i kveld var utrolig vellaget!

Har du sett "51st state"?

Nei, har ikke sett den? Er den bra?

Jeg fikk også sansen for Spacey etter den filmen, og har vel sett den ett dusin ganger nå. Den blir bare bedre og bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann ut spriten mens hun dusjer...

Hvem skal vanne ut spriten? Jeg eller Lurven? Jeg tålte den tydligvis bedre enn Lurven som sover søtt i sin seng:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...