Gå til innhold

Hvorfor valgte du det yrke/de studiene du har nå?


Gjest Suzie

Anbefalte innlegg

Du kan ta deg fri fra lesinga i dag, det er trossalt lørdags kveld.

Sett deg ned i godstolen, og nyt synet av Al Pacino på TVN :)

Likte ikke den filmen så godt, jeg...

Så forresten den nye filmen til Woody Allen her om dagen (har premiere i slutten av sept. tror jeg), den var søt :)

Typisk Allen og ingenting for deg..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    22

  • Bassisten

    4

  • carma

    4

  • Lionn

    4

Mest aktive i denne tråden

Likte ikke den filmen så godt, jeg...

Så forresten den nye filmen til Woody Allen her om dagen (har premiere i slutten av sept. tror jeg), den var søt :)

Typisk Allen og ingenting for deg..

:)

Woddy Allen er en syk og særdeles ekkel skapning, og ingenting for meg.

Det har du helt rett i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte det jeg studerer nå ut ifra hobbyer og interesser. Jeg har spilt trompet i mange år og har alltid vært glad i å bruke hendene. Derfor valgte jeg å utdanne meg som musikkinstrumentmaker. Det er en blanding av to hobbyer (spilling og håndtverk), men det fungerer ikke som hobby, kun som yrke. På den måten blir jeg ikke lei hobbyene mine, men jeg kjeder meg heller ikke på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søt fyr som feier over sin adoptivdatter..

Jaja.. det er vel en definisjonssak! :)

Ja privat kjenner jeg ham jo ikke..

Men han er en fantastisk regissør og skuespiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja privat kjenner jeg ham jo ikke..

Men han er en fantastisk regissør og skuespiller :)

Jeg synes han er en elendig regisør og skuespiller, så når det gjelder han er vi uenige!

Men vi er i det minste enige om en del andre filmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er en elendig regisør og skuespiller, så når det gjelder han er vi uenige!

Men vi er i det minste enige om en del andre filmer :)

Okei da.

Tviler på at du har sett mange Woody Allen-filmer, men.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da.

Tviler på at du har sett mange Woody Allen-filmer, men.. :)

Jeg har sett mer enn nok, men det er noen år siden nå.

Hadde Filmnet og TV1000 en gang i tiden, så da ble det til å se de latterligste filmer, men jeg fant fort ut at Allen filmer ikke var noe for meg.

Makan til figur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett mer enn nok, men det er noen år siden nå.

Hadde Filmnet og TV1000 en gang i tiden, så da ble det til å se de latterligste filmer, men jeg fant fort ut at Allen filmer ikke var noe for meg.

Makan til figur! :)

Ja, han er vel en elsk-eller-hat figur. Å elske ham er kanskje litt drøyt å si at jeg gjør, men jeg må si han gir et allsidig og underholdende bilde av det å være menneske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er vel en elsk-eller-hat figur. Å elske ham er kanskje litt drøyt å si at jeg gjør, men jeg må si han gir et allsidig og underholdende bilde av det å være menneske :)

Jeg håper da virkelig ikke at du elsker han, det vil isåfall mann din finne noe utilfredstillende. Vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper da virkelig ikke at du elsker han, det vil isåfall mann din finne noe utilfredstillende. Vil jeg tro :)

Tja, jeg sa en gang at jeg elsker Erlend Loe, det likte han ikke så godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg sa en gang at jeg elsker Erlend Loe, det likte han ikke så godt...

Hehe, Erlend Loe er også en fyr jeg har sansen for, men elsker han? Njæ... men jeg er nummeret før og elske Brando i Gudfaren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Erlend Loe er også en fyr jeg har sansen for, men elsker han? Njæ... men jeg er nummeret før og elske Brando i Gudfaren! :)

Jeg elsker Brad Pitt. og kanskje kona hans også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Brad Pitt. og kanskje kona hans også :)

Kona hans har jeg faktisk ikke noe særlig til over for. Helt ok når det gjelder utseende, men hun duger nok fint lite til andre roller enn Friends.

Det er for øvrig litt artig når det gjelder Friends gjengen. F.eks. Han Matt Le Blanc. Har du sett noen filmer med han?

Hehe, han spiller i like elendige filmer som de hans rolleperson i Friends, gjør i Friends, og han spiller like elendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona hans har jeg faktisk ikke noe særlig til over for. Helt ok når det gjelder utseende, men hun duger nok fint lite til andre roller enn Friends.

Det er for øvrig litt artig når det gjelder Friends gjengen. F.eks. Han Matt Le Blanc. Har du sett noen filmer med han?

Hehe, han spiller i like elendige filmer som de hans rolleperson i Friends, gjør i Friends, og han spiller like elendig :)

Jeg synes Jennifer Aniston har spilt i et par ganske ok filmer. Nei han som spiller Joey har jeg ikke sett, kan tenke meg han ikke er spesielt dyktig i andre roller. For ikke å snakke om Ross..

Tror du mannen min kommer hjem fra fest snart...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jennifer Aniston har spilt i et par ganske ok filmer. Nei han som spiller Joey har jeg ikke sett, kan tenke meg han ikke er spesielt dyktig i andre roller. For ikke å snakke om Ross..

Tror du mannen min kommer hjem fra fest snart...?

Om han kommer hjem nå er han en festbrems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg i grunn at han er.. da er det håp.

Gidder ikke å legge meg alene!

Det er deilig å legge seg alene. Ingen som klager fordi det er flombelysning på soverommet, av den enkle grunn at jeg skal lese bøker. Og ja..vi har bare lys i taket på soverommet. Men vi har Ole Brumm gardiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...