Gå til innhold

Hvorfor valgte du det yrke/de studiene du har nå?


Gjest Suzie

Anbefalte innlegg

Det er deilig å legge seg alene. Ingen som klager fordi det er flombelysning på soverommet, av den enkle grunn at jeg skal lese bøker. Og ja..vi har bare lys i taket på soverommet. Men vi har Ole Brumm gardiner.

Du er heldig som klarer å lese i senga. Det beste som fins! De siste årene har jeg bare kunnet glemme det, bare sovner med en gang. Skulle likt å lært meg den kunsten igjen :)

Jeg får vel bare sitte her og vente. Jaja, rumpa mi sover iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    22

  • Bassisten

    4

  • carma

    4

  • Lionn

    4

Mest aktive i denne tråden

Du er heldig som klarer å lese i senga. Det beste som fins! De siste årene har jeg bare kunnet glemme det, bare sovner med en gang. Skulle likt å lært meg den kunsten igjen :)

Jeg får vel bare sitte her og vente. Jaja, rumpa mi sover iallefall.

Det er da alltids noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jennifer Aniston har spilt i et par ganske ok filmer. Nei han som spiller Joey har jeg ikke sett, kan tenke meg han ikke er spesielt dyktig i andre roller. For ikke å snakke om Ross..

Tror du mannen min kommer hjem fra fest snart...?

Phoebe gjør seg ganske bra i andre filmer. Men hun er nok den eneste av dem.

Tja... han kommer nok ikke enda. Jeg mener... klokka er knapt 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoebe gjør seg ganske bra i andre filmer. Men hun er nok den eneste av dem.

Tja... han kommer nok ikke enda. Jeg mener... klokka er knapt 12 :)

Nei, han gjør vel ikke det.. Jobber du i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han gjør vel ikke det.. Jobber du i natt?

Ja, jeg har jobbet siden 19.00, og blir på jobb til 07.00.

Tenkte å våse litt på dol fram til folk har lagt seg, og så gjøre noe konstruktivt senere :)

Er i det minste våken og opplagt, og ikke minst mye bedre av forkjølelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har jobbet siden 19.00, og blir på jobb til 07.00.

Tenkte å våse litt på dol fram til folk har lagt seg, og så gjøre noe konstruktivt senere :)

Er i det minste våken og opplagt, og ikke minst mye bedre av forkjølelsen :)

Det er bra :)

Jeg må kanskje vurdere å gå til sengs før han kommer hjem. Er dødstrøtt, men hadde bestemt meg for å sitte oppe. Jaja, litt til da..

Finn på en morsom tråd da! En man kan diskutere på en litt sint måte i.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra :)

Jeg må kanskje vurdere å gå til sengs før han kommer hjem. Er dødstrøtt, men hadde bestemt meg for å sitte oppe. Jaja, litt til da..

Finn på en morsom tråd da! En man kan diskutere på en litt sint måte i.. :)

Jeg hadde en nesten-sint tråd på overgrepsforumet istad, eller jeg var i det minste innblandet i den :)

Gå inn og se om du er enig med meg. Den handler i hvertfall om Staff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en nesten-sint tråd på overgrepsforumet istad, eller jeg var i det minste innblandet i den :)

Gå inn og se om du er enig med meg. Den handler i hvertfall om Staff :)

okei, får tusle inn der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utdannet meg i sin tid til sykepleier, men livnærer meg som musiker.

Utdannelsen valgte jeg vel egentlig sånn uten videre, trives mye bedre med jobben jeg har nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen av ufattelig mange tilfeldigheter, interesser, miljøer, følelser og fornuft sendte meg inn i en akademisk løpebane der sluttresultatet ble et temmelig smalt fag jeg bare _måtte_ ta, men som aldri / neppe nevnes i jobbsammenhenger noenstederidettelandet.

Lurt? Vel, det kan jo diskuteres hvor ok det er å kanskje skulle sitte der uten jobb og med skjegget i Lånekassa i en årrekke. Men uten dette hovedfaget hadde jeg kommet til å angre tungt resten av livet på at jeg ikke turte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen av ufattelig mange tilfeldigheter, interesser, miljøer, følelser og fornuft sendte meg inn i en akademisk løpebane der sluttresultatet ble et temmelig smalt fag jeg bare _måtte_ ta, men som aldri / neppe nevnes i jobbsammenhenger noenstederidettelandet.

Lurt? Vel, det kan jo diskuteres hvor ok det er å kanskje skulle sitte der uten jobb og med skjegget i Lånekassa i en årrekke. Men uten dette hovedfaget hadde jeg kommet til å angre tungt resten av livet på at jeg ikke turte.

NÅ ble jeg iaffall nyskjerrig! Hva driver du med da???

"Skjegget i lånekassa", he he den var pinedø god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...