Gå til innhold

fikk vite dato på anken..


solstrålen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått vite når rettsaken er. januar..jeg er nervøs..jeg vet jeg har mange på min side, men jeg skulle ønske han trakk tilbake anken. Jeg gruer meg så forferdelig. har nettopp sett en film om en rettsak. Tenk hvis de kommer med ekle spørsmål..Jeg er helt tom. Skal på jobb kl 0700 i mogen tidlig. Hva hvis de mener at jeg er i så god form nå at jeg ikke får erstatning, og han får mindre dom? Jeg har det egentlig helt bra, men vil ikke ha det bra. Jeg vil at han skal få den dommen han fortjener. etter hva han haar gjort, og ikke etter hvordan jeg har det nå..huff, jeg gruer meg. For første gang på lenge har jeg negative tanker igjen. kun pga den jevla rettsaken..i dag er jeg ikke noe solstråle. i dag er jeg mørket. Gud, hvor jeg gruer meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...