Gå til innhold

FU: Liker du søndager?


punkyB

Anbefalte innlegg

Jeg synes søndager er supre dager.

Jo mindre å gjøre jo bedre nesten.

Man kan gå på kafe - kjøpe en kaffe og sette seg ute med avisen - kan ha lange frokoster i senga - kan DOL'e litt - lage en god middag.

I det hele tatt - DEILIG ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • punkyB

    35

  • Melaisa

    5

  • tonie

    4

  • nalle noll

    3

Mest aktive i denne tråden

Nei, søndager er nesten verre enn mandager. Søndag betyr som regel pliktbesøk til familie, dessuten er det deprimerende å tenke på at det er siste dag før hverdagskjedsommeligheten setter inn igjen. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, søndager er nesten verre enn mandager. Søndag betyr som regel pliktbesøk til familie, dessuten er det deprimerende å tenke på at det er siste dag før hverdagskjedsommeligheten setter inn igjen. :-/

Går det ikke an å si til familien at i dag vil vi være for oss selv da ? Blir de sure så får de jaggu meg bli det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke så glad i søndager jeg. Alt for stille, og alt for lite å gjøre. Og som regel er jeg for slapp etter lørdagen til å finne på noe fornuftig allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..søndager er for nærme mandager..

Forsåvidt litt enig - man kan jo ikke gjøre alt man ville ha gjort på en lørdag feks. på en søndag.

Man skal være skikkelig lat for å lade opp til en mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke så glad i søndager jeg. Alt for stille, og alt for lite å gjøre. Og som regel er jeg for slapp etter lørdagen til å finne på noe fornuftig allikevel.

Det er det jeg synes er deilig med søndager - at det er stille og skjer lite :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker dem ikke.

Jeg har en sportsgal familie. Hver søndag var det sport og atter sport. Enten skulle vi ut på tur, eller så stod TV´n på med lyden på full guffe.

Hyling og vræling, snørr og svette. Hysteriske jubelutbrudd hvis det gikk bra med Oddvar eller hvem pokker det nå var som var helten, og snerring og surmuling når det ikke gikk som det skulle. Dyster stemning ved middagsbordet hvis favorittlaget i fotball hadde tapt. Da holdt alle kjeft, for en liten fillekommentar kunne få hans høyhet ved kortenden av bordet til å eksplodere.

Jeg hatet det. Som voksen holder jeg meg langt unna alt som kan minne meg om helvetessøndagene. Likevel får jeg en følelse av ubehag når jeg våkner og kommer på at det er søndag.

Jeg pleier å late som det er en helt vanlig dag. Det hjelper litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. Syns det er gørrkjedelige dager.

Men - de kan være ålreite hvis vi bare kommer oss ut på tur elns. I dag f.eks bakte jeg med boller, og så tok vi med sønnen min og en av kameratene hans opp til en barnehage så de fikk lekt og herjet, og det ble en kjempekoselig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dem ikke.

Jeg har en sportsgal familie. Hver søndag var det sport og atter sport. Enten skulle vi ut på tur, eller så stod TV´n på med lyden på full guffe.

Hyling og vræling, snørr og svette. Hysteriske jubelutbrudd hvis det gikk bra med Oddvar eller hvem pokker det nå var som var helten, og snerring og surmuling når det ikke gikk som det skulle. Dyster stemning ved middagsbordet hvis favorittlaget i fotball hadde tapt. Da holdt alle kjeft, for en liten fillekommentar kunne få hans høyhet ved kortenden av bordet til å eksplodere.

Jeg hatet det. Som voksen holder jeg meg langt unna alt som kan minne meg om helvetessøndagene. Likevel får jeg en følelse av ubehag når jeg våkner og kommer på at det er søndag.

Jeg pleier å late som det er en helt vanlig dag. Det hjelper litt:-)

Får håpe du bruker søndagene annerledes nå da ! :-)

Jeg er blitt helt sportsgal jeg da - og ser faktisk fram til noen dager foran TV'n i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. Syns det er gørrkjedelige dager.

Men - de kan være ålreite hvis vi bare kommer oss ut på tur elns. I dag f.eks bakte jeg med boller, og så tok vi med sønnen min og en av kameratene hans opp til en barnehage så de fikk lekt og herjet, og det ble en kjempekoselig dag :)

Du må lære deg å være lat !! *S*

Men å dra på tur er jo en utmerket måte å tilbringe søndagene på .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke fyllesyke søndager.....

hehe - enig !! Men når man først er det er det jo ok at det er på en søndag. Da kan man med god samvittighet ligge der og synes synd på seg selv.

Får håpe festen i går var verdt det forresten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å si til familien at i dag vil vi være for oss selv da ? Blir de sure så får de jaggu meg bli det.

Joa - og det har vi forsåvidt også gjort. Hadde det vært opp til meg hadde jeg sett minst mulig til både mine og hans foreldre - men innimellom er en jo nødt til å ofre seg. Og det skjer som regel søndager. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...