Gå til innhold

FU: Liker du søndager?


punkyB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • punkyB

    35

  • Melaisa

    5

  • tonie

    4

  • nalle noll

    3

Mest aktive i denne tråden

Den kommer som nr. 2 av ukedagene. Fredagskvelden er aller, aller best.

Enig !

Når fredagen kommer vet man at det er to fridager i vente .... :-)) For de fleste da.

Så kan man bruke søndagen til å hvile ut etter fredagen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lære deg å være lat !! *S*

Men å dra på tur er jo en utmerket måte å tilbringe søndagene på .

"Du må lære deg å være lat !! *S*" hehe - _det_ kan jeg, i hvert fall de fleste andre dager, bare ikke søndager. hehe - man vet at det er stengt i byen, man vet at de man kjenner er på søndagsmiddag hos familien sin.. *stønn*

"Men å dra på tur er jo en utmerket måte å tilbringe søndagene på ." Ja, å se på at unger får ut energien sin mens man koser seg med en røyk eller fem i solsteika passer meg ganske greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg liker lørdager bedre. Søndager er for nært mandager, det betyr at jeg ikke har hele kvelden og natta til å gjøre som jeg vil fordi jeg må opp tidlig for å gå på jobb. Egentlig er fredag kveld aller best, for da har man hele helga foran seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på.

Idag er det deilig med søndag.

Men er en fyllesyk, svarer det seg selv..

Er man i behov for å ta det med ro, være alene, gjøre ingenting, er søndager gode å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg liker lørdager bedre. Søndager er for nært mandager, det betyr at jeg ikke har hele kvelden og natta til å gjøre som jeg vil fordi jeg må opp tidlig for å gå på jobb. Egentlig er fredag kveld aller best, for da har man hele helga foran seg.

Selve dagen kan man jo nyte for det , og prøve å glemme at det er mandag i morgen.

Jeg lurer på om lørdager og søndager går fortere enn andre dager jeg !!?? *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på.

Idag er det deilig med søndag.

Men er en fyllesyk, svarer det seg selv..

Er man i behov for å ta det med ro, være alene, gjøre ingenting, er søndager gode å ha.

Søndager bør jo være en dag man kun skal ta hensyn til seg selv.

Som jeg nevnte litt lenger ned - hvis man først skal være fyllesyk så er jo søndagen grei *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndager bør jo være en dag man kun skal ta hensyn til seg selv.

Som jeg nevnte litt lenger ned - hvis man først skal være fyllesyk så er jo søndagen grei *S*

Ser du svarer flittig på kommentarene til innlegget ditt..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du svarer flittig på kommentarene til innlegget ditt..

:)

Jepp - jeg kjeder meg ikke - men gjøre ikke så mye annet heller.

Men nå skal jeg stikke ut en tur .

Ha en fortsatt fin søndag ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Får håpe du bruker søndagene annerledes nå da ! :-)

Jeg er blitt helt sportsgal jeg da - og ser faktisk fram til noen dager foran TV'n i vinter.

Det tonie trenger, er angsttrening. Eksponering rett og slett. Hva med å invitere henne med på en sportsweekend foran tv'n sammen med oss?

En skjebne verre enn døden, he he.

*I det onde hjørnet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Er du like gal etter vinteridrett som sykkel ? Da er det jo noen fine dager i vente snart.

Det er ikke like ille, nei. Sykkelsport stiller i en klasse for seg.

Liker imidlertid vinteridrett også, men foretrekker avgrensa mesterskap som VM og OL framfor verdenscupen.

Om 6 dager begynner Vuelta'n. Da blir det tv tre uker til ende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater søndager.

Dagen går med til å gjøre unna lekser jeg ikke har fått gjort i løpet av uka, samt å grue meg til nok ei slitsom uke på skolen.

Stå opp må jeg klokka 6 uansett for ikke å velte døgnrytmen totalt.

Fredager derimot... da har jeg 4 timer på skolen, inkludert 2 timer gym, kommer tildig hjem og kan glede meg til lørdag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, både om jeg jobber eller ikke. Verden står litt mer stille på søndager, liker egentlig å ta turen til jobb mens ingen andre gjør det, slipper den evinnelige rush-tiden :)

Har jeg fri, så bruker jeg gjerne dagen på å rydde litt, treffe venner, gå tur og vaske klær. Ting som man er litt for sliten til midt i uka, eventuelt har for dårlig tid til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, både om jeg jobber eller ikke. Verden står litt mer stille på søndager, liker egentlig å ta turen til jobb mens ingen andre gjør det, slipper den evinnelige rush-tiden :)

Har jeg fri, så bruker jeg gjerne dagen på å rydde litt, treffe venner, gå tur og vaske klær. Ting som man er litt for sliten til midt i uka, eventuelt har for dårlig tid til.

Nei ikke i dag.Jeg er fyllesyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Alle dager der en ikke _må_ gjøre noe som helst er av det gode. Det er aldri noe problem å finne på noe å fylle dagen med, uansett. Hverdagene er såpass fullstappet med gjøremål og klokkeslett som skal overholdes, at det er godt med èn dag i uka der en kan ta alt på sparket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...