Gå til innhold

FU: Liker du søndager?


punkyB

Anbefalte innlegg

Det er definitivt ulempen med å studere - man har aldri liksom helt fri.

En liten trøst - du har gode tider i vente ! *S*

hehe.Kjeder du deg punkyB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • punkyB

    35

  • Melaisa

    5

  • tonie

    4

  • nalle noll

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Vi er da ikke så onde vi ..... eller er vi ..... *knegg*

Næsj, bedre med to sportsidioter i sofa'n enn ti kråker på taket.

Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.Kjeder du deg punkyB?

nja - synes dette er hyggelig jeg da ! :-))

Men humøret er litt verre enn i går ..... men det går forh. over etter noen kopper med kaffe.

Hvordan er din mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja - synes dette er hyggelig jeg da ! :-))

Men humøret er litt verre enn i går ..... men det går forh. over etter noen kopper med kaffe.

Hvordan er din mandag?

Jeg var fyllesyk i går.

Så det var deilig å våkne i dag og kjenne at fyllesyken var borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fyllesyk i går.

Så det var deilig å våkne i dag og kjenne at fyllesyken var borte.

Det er jo en fordel med å ha en dårlig søndag - mandagene blir bra ! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAA - jeg tar gjerne et par til, men en lørdag ekstra innimellom. (Kanskje to dager på jobb?)

Denne søndagen:

Ut på tur i skogen klokka 10. Men en liten tass som synes alt ute i skogen er helt fantastisk å se på. Plukka litt blåbær hist og her som ble til blåbærkake seinere på dagen.

Laaaang deilig pause mens småen sov, fikk lest avisa fra i går + ordna mat til senere på dagen.

Nabofest i gata, masse unger, sol og hyggelige naboer.

Og det beste med gårsdagens søndag: Min søster er i agng med å føde! Jeg blir snaaaaart tante! Hvis hun bare får klemt ut denna ungen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er de andre dagene dinda da når søndagene er så travle ? Er det som er fint med søndager at da jobber de fleste ikke - butikker er stengt og man kan roe tempoet litt.

Siden jeg ikke jobber er helga mye travlere enn de amdre dageme.

Nå er to av ungene på skolen, den ene til 16.00 og minstemann til 16.30

Nå har jeg ryddet opp etter morgenen og jeg skal vaske klær og dole litt. Kanskje jeg tar meg en lur også :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAA - jeg tar gjerne et par til, men en lørdag ekstra innimellom. (Kanskje to dager på jobb?)

Denne søndagen:

Ut på tur i skogen klokka 10. Men en liten tass som synes alt ute i skogen er helt fantastisk å se på. Plukka litt blåbær hist og her som ble til blåbærkake seinere på dagen.

Laaaang deilig pause mens småen sov, fikk lest avisa fra i går + ordna mat til senere på dagen.

Nabofest i gata, masse unger, sol og hyggelige naboer.

Og det beste med gårsdagens søndag: Min søster er i agng med å føde! Jeg blir snaaaaart tante! Hvis hun bare får klemt ut denna ungen da....

Hørtes ut som en deilig dag ! Tror nok litt av det som gjør den så bra er at den ikke kommer så ofte - som regelen dag i uka *S*

Gratulerer som snart tante !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndager er panikk for mandager

Jeg trodde ikke du var en som lar deg stresse Flisa !!?? *S*

Men mandagen ligger nok o bakhodet på de fleste - men man kan jo nyte søndagen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en deilig dag ! Tror nok litt av det som gjør den så bra er at den ikke kommer så ofte - som regelen dag i uka *S*

Gratulerer som snart tante !!

Sikker på at det er bra at det bare en dag i uka?

Da vi hadde ferie var det jo lørdag og søndag hele uka - syntes det var aldeles glimrende jeg...

*venter på tante-tekstmelding*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke du var en som lar deg stresse Flisa !!?? *S*

Men mandagen ligger nok o bakhodet på de fleste - men man kan jo nyte søndagen for det.

Har aldri likt søndager jeg, - jeg tenker alltid på å bevilge meg en "tre-dagers" etterpå! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du er på diett? Hvordan går det da ?

Dietten har det vært så som så med i sommer, men jeg prøver da å spise sunt, sånn innimellom i alle fall :-Þ

Men, mensen min er kraftig forsinket, så jeg regner med jeg går tjukkere tider i møte ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dietten har det vært så som så med i sommer, men jeg prøver da å spise sunt, sånn innimellom i alle fall :-Þ

Men, mensen min er kraftig forsinket, så jeg regner med jeg går tjukkere tider i møte ;-)

Det burde jo vært det første som slo meg ...... *S*

GRATTIS !! :-)

Da er det jo verdt å være avholds - ellers begynte jeg å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde jo vært det første som slo meg ...... *S*

GRATTIS !! :-)

Da er det jo verdt å være avholds - ellers begynte jeg å lure.

Ja, helt bortreist er jeg jo ikke :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...