Gå til innhold

FU: Liker du søndager?


punkyB

Anbefalte innlegg

eg trur eg liker lørdager aller best, for da var det fredag i går og søndag i morra. eg hadde faktisk ein periode der det var lørdag kvar dag, det var ikkje så verst. no for tida er det meir slik at annakvar dag er lørdag berre, dei andre dagene er det mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • punkyB

    35

  • Melaisa

    5

  • tonie

    4

  • nalle noll

    3

Mest aktive i denne tråden

Nei, søndager er altfor masete. Jeg har ikke et øyeblikk for meg selv som regel. Har ikke engang fått tatt meg en liten blund idag. Men har vært ute på cafe med en venninne en times tid. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndager er deilige dager hvis barna sover lenge og man ikke skal på jobb...

I dag har jeg jobbet i 12 timer, så denne søndagen har jeg ikke likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte denne søndagen, selv om det vondt i hodet ikke var så bra. Også var jeg skrekkelig tørst og salthungrig*s*

Men det å gå ned trappa å se en morgenfrisk Lillelurven glise til meg fra soverommet sitt, det gjorde denne søndagen god:)

Sette seg ved Lillelurvens kjøkkenbord, spise pizza til frokost. Se seg litt rundt og kose seg over at Lillelurven og jeg egentlig er ganske lik*s*

Det var en god søndag det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tonie trenger, er angsttrening. Eksponering rett og slett. Hva med å invitere henne med på en sportsweekend foran tv'n sammen med oss?

En skjebne verre enn døden, he he.

*I det onde hjørnet*

Vi er da ikke så onde vi ..... eller er vi ..... *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener det? Stenge, brannvesen, sykehus og strømlevering på søndager?

Tror du det blir akseptert?

Tja ... jo hvorfor ikke ?? Så lenge det ikke er min strøm det er snakk om selvfølgelig !! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndager er grei nok. Sover lenge da. Men det er litt for tamt ute.

Er jo masse åpne kafeer , parkene er åpne , kaffesjappene er åpne , gallerier er åpne - you name it !! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater søndager.

Dagen går med til å gjøre unna lekser jeg ikke har fått gjort i løpet av uka, samt å grue meg til nok ei slitsom uke på skolen.

Stå opp må jeg klokka 6 uansett for ikke å velte døgnrytmen totalt.

Fredager derimot... da har jeg 4 timer på skolen, inkludert 2 timer gym, kommer tildig hjem og kan glede meg til lørdag =)

Det er definitivt ulempen med å studere - man har aldri liksom helt fri.

En liten trøst - du har gode tider i vente ! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, både om jeg jobber eller ikke. Verden står litt mer stille på søndager, liker egentlig å ta turen til jobb mens ingen andre gjør det, slipper den evinnelige rush-tiden :)

Har jeg fri, så bruker jeg gjerne dagen på å rydde litt, treffe venner, gå tur og vaske klær. Ting som man er litt for sliten til midt i uka, eventuelt har for dårlig tid til.

Høres ut som det perfekte opplegget det ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Alle dager der en ikke _må_ gjøre noe som helst er av det gode. Det er aldri noe problem å finne på noe å fylle dagen med, uansett. Hverdagene er såpass fullstappet med gjøremål og klokkeslett som skal overholdes, at det er godt med èn dag i uka der en kan ta alt på sparket.

Det er jo en egen evne det å kunne slappe av også ! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg trur eg liker lørdager aller best, for da var det fredag i går og søndag i morra. eg hadde faktisk ein periode der det var lørdag kvar dag, det var ikkje så verst. no for tida er det meir slik at annakvar dag er lørdag berre, dei andre dagene er det mandag.

Er jo mye enklere å holde styr på dagene med denne metoden din ! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, søndager er altfor masete. Jeg har ikke et øyeblikk for meg selv som regel. Har ikke engang fått tatt meg en liten blund idag. Men har vært ute på cafe med en venninne en times tid. Heldigvis.

Hvordan er de andre dagene dinda da når søndagene er så travle ? Er det som er fint med søndager at da jobber de fleste ikke - butikker er stengt og man kan roe tempoet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndager er deilige dager hvis barna sover lenge og man ikke skal på jobb...

I dag har jeg jobbet i 12 timer, så denne søndagen har jeg ikke likt.

Blir liksom ikke det samme når man må jobbe nei ..... og en søndag på manmdag er ikke helt det samme heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte denne søndagen, selv om det vondt i hodet ikke var så bra. Også var jeg skrekkelig tørst og salthungrig*s*

Men det å gå ned trappa å se en morgenfrisk Lillelurven glise til meg fra soverommet sitt, det gjorde denne søndagen god:)

Sette seg ved Lillelurvens kjøkkenbord, spise pizza til frokost. Se seg litt rundt og kose seg over at Lillelurven og jeg egentlig er ganske lik*s*

Det var en god søndag det:)

Det er jo verdt litt skallebank på søndag det vel - bra at dere har hygget dere og funnet tonen ! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...