Gjest ikke undertegnet4 Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 tro , håp og kjærlighet? 0 Siter
afytos Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 er veldig enig med deg. Så hvis jeg går på ræv nå med mine håp innenfor tro & kjærlighet, så legger jeg inn årene og går i sølibat ..... ;-( 0 Siter
Gjest flikkflakk Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Endelig en "ikke undertegnet" som gir seg en egen identitet med et nr bak! Bra! 0 Siter
Jane Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Næsj, da måtte vi vel ha tydd til sex, dop, og rock'n'roll, kanskje? 0 Siter
Streken Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Funnet på andre og mer matnyttige ting tenker jeg.. 0 Siter
Streken Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 er veldig enig med deg. Så hvis jeg går på ræv nå med mine håp innenfor tro & kjærlighet, så legger jeg inn årene og går i sølibat ..... ;-( Det er kanskje på tide å slutte å håpe og tro.. og legge inn årene. *sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.