Gjest carlina Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Det er forskjell på å være tøffel og oppmerksom. Det siste er jeg selvsagt! Så jeg velger ikke bort en koselig kveld med dama hvis det er det jeg vil, har da stadig vekk gjort sånt, men det er noe annet. Ok duhar overbevist meg..Du er INGEN tøffel*S* Fornøyd? Det finnes ikke mere sjarmerende en menn som er virkelige gentelmen..som virkelig kan dette med å være oppmerksom ovenfor daten sin.. Høres vel klisjee aktig ut,men ingen ting slår god gammel dags kurtisering fra en mann! Har han i tillegg glimt i øyet er de fleste damer solgt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gentle Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Ok duhar overbevist meg..Du er INGEN tøffel*S* Fornøyd? Det finnes ikke mere sjarmerende en menn som er virkelige gentelmen..som virkelig kan dette med å være oppmerksom ovenfor daten sin.. Høres vel klisjee aktig ut,men ingen ting slår god gammel dags kurtisering fra en mann! Har han i tillegg glimt i øyet er de fleste damer solgt! Eh....det er FORSKJELL fra å være gentlemann og tøffel da..herregud!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Ok duhar overbevist meg..Du er INGEN tøffel*S* Fornøyd? Det finnes ikke mere sjarmerende en menn som er virkelige gentelmen..som virkelig kan dette med å være oppmerksom ovenfor daten sin.. Høres vel klisjee aktig ut,men ingen ting slår god gammel dags kurtisering fra en mann! Har han i tillegg glimt i øyet er de fleste damer solgt! Jeg er alt det der og litt til! Du skulle bare hørt med noen ekser! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carlina Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Eh....det er FORSKJELL fra å være gentlemann og tøffel da..herregud!! Det har jeg da altså forstått for lenge siden! Du vet vel den nøyaktige oversettelsen på tøffel du da?Hvor fant du den?og kan du dele den opplysningen med dine uvitende meddolere? *sukker* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gentle Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Det har jeg da altså forstått for lenge siden! Du vet vel den nøyaktige oversettelsen på tøffel du da?Hvor fant du den?og kan du dele den opplysningen med dine uvitende meddolere? *sukker* Hårsår?????? )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carlina Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hårsår?????? )) Jepp, vi selv erklærte "tøffler" er meget hårsåre! For ikke å snakke om ustabile! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Psss..... Ja så snart noen fanger deg, vil du bli en tøffelhelt:D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.